שוב ביחד: עומר אדם ושיראל טולדנו


הזמר ושיראל טולדנו נתפסו יחד בעדשת המצלמה במהלך חופשה במיקונוס

אחרי שנפרדו, חזרו, נפרדו ושוב חזרו – השניים נצפו בסוף השבוע במיקונוס ביוון אוחזים יד ביד. אמנם הם יצאו לחופשה עם עוד כמה חברים אבל נראה שהקשר הזוגי שלהם שוב בדרך לעשות כותרות, זאת חרף כל הפרידות והמשברים שהם עברו. השניים, שגרים בשכנות, החלו לצאת לפני שישה חודשים, וכבר הספיקו להיפרד ולהוריד עוקב באינסטגרם. עם זאת, נראה שהאהבה מנצחת את הכל ואדם בילה עם שיראל באחד מאיי יוון המרשימים.

טולדנו, שגרה עם משפחתה באותו בניין שבו מתגורר אדם, היא בת 18, בדיוק סיימה כיתה י"ב וגדלה רוב חייה במיאמי. היא כנראה תצליח להשיג לכל החברות שלה כרטיסים להופעה הקרובה של עומר אדם מאחר והם שוב ביחד. כידוע, טולדנו גרה עם משפחתה בקומת הפנטהאוז של הבניין אליו עבר אדם לפני כשנתיים וזמן קצר מאוחר יותר הם הכירו.

בעבר הפרידה של השניים הובילה את אדם להסיר עוקב באינסטגרם אבל בסופ"ש, במיקונוס עם חברים, שם מבלים לא מעט סלבס, איתרנו את עומק אדם מבלה עם לא אחרת מאשר  שיראל טולדנו. עופר מנחם יחסי הציבור של עומר אדם מסר:"אין תגובה". אנחנו נמשיך לעקוב אחרי השניים הללו, למרות שהם מצליחים לבלבל מאד את כל המעריצים של הזמר. הוא בזוגיות או לא?!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן