עומר אדם ונטע ברזילי מרימים


הזמר שם את ההופעה בפארק הירקון והקטע המוזר עם מגי טביבי והצטלם לקראת מופע החנוכה שלו. עוד הגיעו: משה פרץ, אלי ומריאנו

שבוע מוזר מאוד עבר על הזמר מספר אחת בישראל, עומר אדם. זה התחיל עם הופעה עם רבבות אנשים בפארק הירקון והמשיך עם שמועה מוזרה על מערכת יחסים שלו עם מגי טביבי. אחרי שהכחישו את מערכת היחסים הזו לאלתר, וקיבלו תגובה מוזרה מטביבי, המשיכו אנשיו של אדם לפרויקט הבא. אדם לא מפסיק לעבוד והפעם, עשה זאת בשעת לילה מאוחרת.

כידוע, בחג החנוכה הקרוב יעלה אל הבמות המופע החדש של אדם, פופ אפ מיוזיקל, וההכנות נמצאות בעיצומן. אדם, וכוכבים נוספים שישתתפו בהופעה, צילמו באחד מהלילות השבוע את הטריילר למופע, שהולך להיות מושקע מאוד. המופע יהיה בכיכובו של אדם, אך יכלול הופעות של כמה מהשמות הבולטים ביותר בביצה המקומית.

זוכת האירוויזיון, נטע ברזילי, הגיעה לצילומים היישר מטיסה ממדריד, ואליה הצטרפו כוכבים כמו משה פרץ, קרן פלס, רותם כהן ואלי ומריאנו. הקונספט של הצילומים: אדם והחברים נוסעים במכוניות עתיקות ויוקרתיות אשר מצטלמות בצורה מרשימה מאוד. אגב, פרץ, לא נח והמשיך ליום הצילומים הראשון של העונה החדשה של בית הספר למוזיקה. בהמשך, ארז את עצמו, האישה ירדן והילדים, וטס לחופשה משפחתית. אך אל דאגה, פרץ, אדם וכל החברים יופיעו לא מעט על המסכים והשלטים בחודשים הקרובים, עד אשר המופע יעלה בדצמבר.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן