הלם! האם השמועה שעומר אדם ומגי טביבי ביחד נכונה?


האם בסודיות גמורה ומתחת לרדאר של כולם, עומר אדם ומגי טביבי מנהלים בתקופה האחרונה מערכת יחסים? האם יש אמת בשמועות? מעופר מנחם, מנהל יחסי הציבור של עומר, נמסר: "האינפורמציה מוטעת ואינה נכונה"

קוראים וגולשים רבים היו מופתעים הבוקר, ולאו דווקא מהידיעה על הזוגיות החדשה של יוצאת "האח הגדול" שני גולדשטיין והרצה למיליון לשעבר עדי כרמלי, אלא מהאייטם על כך שמגי טביבי (ששמה נקשר גם בעבר לאייל גולן) מנהלת מערכת יחסים סודית עם לא אחר מהזמר הכי מדובר בשבוע האחרון- עומר אדם.

לא פעם "הודבקו" לזמר הצעיר כל מיני מערכות יחסים, וכל בחורה שזכתה אפילו לכמה שעות להיות בת הזוג לכאורה של אדם, קיבלה לא מעט כותרות ותשומת לב באתרי הבידור וברשתות החברתיות. בהיסטוריה הרומנטית של אדם היו כביכול עדן פינס, דניאל גרינברג ויעל שלביה ואפשר לומר שכל אחת מהן הרוויחה לא מעט מהפרסומים השונים. אך הבוקר, הידיעה על הזוגיות בין אדם לטביבי הייתה נראית קצת משונה גם לנו ויצאנו לבדוק את העניין, מאחר והשניים לעולם לא נראו יחד ואדם אפילו לא עוקב אחריה באינסטגרם.

תגובת מגי טביבי: ״לכל המתעניינים והמתעניינות והמקללים והמקללות וכל אלה שמנסים להרים מופע סטנדאפ פתאטי על הדרך, הסירו דאגה מליבכם. אני לא בזוגיות, ואם והייתי, התחתון שלי היה נשאר מחוץ לכותרות, כל מה ששלי ישאר שלי. מאחלת לכולם שבוע רגוע ואמיתי ככל האפשר."

עופר מנחם, מנהל יחסי הציבור של עומר אדם, מסר: "עומר מעולם לא פגש את מגי, עומר מעולם לא שוחח עם מגי, אין בניהם שום קשר, גם לא מינימלי, כך שהאינפורמציה שבידייך מוטעת ואינה נכונה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן