10 שנים עברו מאז הדחתו של עומר אדם בכוכב נולד


10 שנים עברו מאז הדחתו של עומר אדם ב"כוכב נולד" וגם 10 שנים לפורטל

היום לפני 10 שנים עומר אדם סולק מ"כוכב נולד", היום בדיוק לפני 10 שנים עשיתי לעומר אדם את הקרירה. החשיפה שחשפתי באתר שלי סיפרה שעומר אדם לא באמת בן 16 וחצי כפי שסיפר להפקה. דבר שהביא לסילוקו מהבמה רגעים לפני שלבי הגמר. הוא נבעט החוצה לסערה תקשורתית שלא פעם אמרו לי עליה "לא הייתה סערה כזו בארץ אף פעם" (זה היה לפני פרשת אייל גולן, שגם אותה אני חשפתי).

בשורה התחתונה: עומר אדם קיבל פרס – בלי טדי הפקות אין חוזה מחויב לכסף להפקת כוכב נולד כי הם בעצם סילקו אותו. עומר אדם חוגג 10 שנים והפורטל שלי חוגג השבוע 10 שנים. כן כן 10 פאגינק שנים. עכשיו אפשר להמשיך ולהבטיח לכם גולשים יקרים שנמשיך לשרת אתכם נאמנה וניתן לכם את כל החדשות החמות בתעשיה מהכוכב הגדול ביותר ועד הכוכב הבא, תרתי משמע.

ועומר? הוא יכול להיות מרוצה אחרי שאמש הופיע אל מול 50,000 צופים בת"א, על במת 360 מעלות חדשנית שנבנתה במשך קרוב לשבועיים. המעריצים האדוקים של אדם, שהסכימו לעמוד במשך שעות בחום הלוהט של תל אביב, הציפו את הרשת בתגובות אוהדות על ההופעה.

עומר אדם משקר בגיל שלו

היום לפני 10 שנים עומר אדם סולק מ"כוכב נולד", היום בדיוק לפני 10 שנים עשיתי לעומר אדם את הקרירה. החשיפה שחשפתי באתר שלי סיפרה שעומר אדם לא באמת בן 16 וחצי כפי שספר להפקה. דבר שהביא לסילוקו מהבמה רגעים לפני שלבי הגמר. הוא נבעט החוצה לסערה תקשורתית שלא פעם אמרו לי עליה "לא הייתה סערה כזו בארץ אף פעם" (זה היה לפני פרשת אייל גולן, שגם אותה אני חשפתי חח.) בקיצור עומר קבל פרס – בלי טדי הפקות אין חוזה מחייב לכסף להפקת כוכב נולד כי הם בעצם סילקו אותו.. אז עומר אדם חוגג 10 שנים והפורטל שלי חוגג השבוע 10 שנים. כן כן 10 פאגינק שנים! אוהבים את עומר אדם? תנו לו לייק!

Posted by ‎עומרי חיון – פורטל חדשות הטלוויזיה והאינטרנט‎ on Wednesday, 17 July 2019

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן