אחרי הקרע: אייל גולן ובני פרץ השלימו בתיווך אופירה אסייג


הזמר ושותפו הצמוד התרחקו לאחרונה בעקבות אי הסכמות, אך אשת התקשורת הפגישה ביניהם וערכה סולחה. אסייג סיכמה: "משפחה לא מחליפים"

אייל גולן הוא כבר מזמן לא רק זמר וברשותו מספר עסקים והשקעות, שבמסגרתם הוא עובד עם הרבה מאוד אנשים. אחד השותפים העסקיים הקרובים ביותר לגולן, בני פרץ, עובד איתו בצורה צמודה ב-7 השנים האחרונות, אך לאחרונה עבר בין השניים חתול שחור. השניים לא הסכימו במספר נושאים הנוגעים לעסק הנדל"ן המשותף שלהם, וההתרחקות הייתה בלתי נמנעת. השניים התרחקו מאוד ואף התנתקו לחלוטין למספר ימים, אך לאחרונה חלה תפנית, וזאת בזכות אשת התקשורת ובעלת אתר ONE, אופירה אסייג.

אסייג, שידועה בסולחות שהיא מארגנת, זימנה את השניים למשרדי אתר ONE שברמת גן, וערכה סולחה לתפארת. השניים ערכו שיחה ארוכה ובסופה סגרו את הסיפור על הצד הטוב ביותר. אסייג אף סיכמה את הסאגה כשפרסמה תמונה עם השניים בחשבון האינסטגרם שלה וכתבה: "משפחה לא מחליפים לעולם. סוף טוב, הכל טוב". גולן גם הוא התרגש לאחר הסולחה ופירסם גם הוא תמונה עם פרץ, לה הוסיף: "שבוע מבורך מלא בחיוכים".

במהלך הסכסוך השתדלו השניים לשדר "עסקים כרגיל" כדי לא לפגוע בפעילות השוטפת שלהם, אך הריחוק הורגש היטב בסביבתם והשפיע גם על התפעול והעבודה ביום יום. בסופו של דבר, ובתיווכה של אסייג ובעלה גיל מנקין, השניים פתרו את כל הבעיות וישובו לעבוד בצורה צמודה, כפי שעשו ב-7 השנים האחרונות.

מעיר את השכנים מהשינה: אייל גולן

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן