קאמבק: עומר אדם ושיראל טולדנו שוב ביחד


הזמר הגדול בישראל, שיופיע בקיץ בפארק הירקון, חזר לחברתו בת ה-17 לאחר פרידה קצרה

הימים האחרונים הם עמוסים במיוחד עבור הזמר הגדול בישראל, עומר אדם, לאחר שפירסם מספר שירים והודיע כי יופיע בפארק הירקון באמצע חודש יולי. עם זאת, אלו לא החדשות המרכזיות בחייו של אדם, שהחליט לחזור לבת זוגו עד לא מזמן, שיראל טולדנו בת ה-17. כזכור, אדם וטולדנו נפרדו לא מזמן לאחר כחודשיים של זוגיות מתוקשרת, אך הפרידה, כאמור, לא החזיקה הרבה זמן.

השניים, שגרים בשכנות, החלו לצאת לפני ארבעה חודשים, וכבר הספיקו להיפרד ולהוריד עוקב באינסטגרם. עם זאת, נראה שהאהבה מנצחת את הכל ואדם אף פינק את חברתו במתנה יוקרתית לאור הקאמבק. בשבוע שעבר בילו השניים במסיבת בריכה ואדם העניק לחברתו בגד ים מעוצב ומרשים. כעת נותר לראות אם הקשר ימשיך להיות קרוב, למרות גילה הצעיר של טולדנו והקיץ העמוס שעומד בפני אדם.

אדם יופיע בפארק הירקון באמצע יולי בהופעה חסרת תקדים אליה אמורים להגיע כ-50 אלף צופים ולמלא את הפארק עד אפס מקום. אדם גם משיק בימים אלו מספר שירים חדשים מאלבומו החדש, איתם הוא גם צפוי להופיע בפארק בהופעה הגדולה ביותר על ידי אמן ישראלי מאז ומעולם. בפני אדם צפוי קיץ עמוס במיוחד, כאשר מעבר להופעה הגדולה, צפויות לו עוד מספר רב של הופעות ברחבי הקיץ.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן