על גלגלים: אייל גולן ודניאל גרינברג יוצאים לטיול קראוונים


אחרי כמה טיולים באירופה, הזמר ובת זוגו החליטו לצאת להרפתקה יוצאת דופן בארץ ישראל

חג השבועות מתקרב ומרבית אזרחי ישראל מתכוננים לארוחות חלביות מפוארות, אך מסתבר שלאייל גולן ובת זוגו דניאל גרינברג יש תוכניות אחרות. הזמר המסלסל ובת זוגו הדוגמנית מתכננים לצאת לטיול ברחבי הארץ, אך לא מדובר בטיול רגיל. השניים צפויים לשכור קראוון ולטייל בארץ על רכב מאובזר ומרשים. השניים היו בשבועות האחרונים בחו"ל מספר פעמים, אך הפעם החליטו לצאת לטיול מקומי.

הזוג צפוי לצאת לטיול עם כמה זוגות חברים, כאשר בתפריט מספר מוקדים מרכזיים בארץ, שינה בטבע ושעות ארוכות של נסיעות בכבישים. החופשה מגיעה לפני הקיץ העמוס של גולן, שצפוי להופיע לא מעט בכל רחבי הארץ. מאז החל גולן לצאת עם גרינברג, השניים נמצאים בנמל התעופה בן גוריון בלא מעט מקרים, כאשר הם חורשים את אירופה לכל אורכה ורוחבה. הפעם, כאמור, החליטו גולן וגרינברג לקחת מקל ותרמיל, ולצאת עם קראוון לגליל.

אנו רגילים לראות את זוגות הברנז'ה מתפנקים בריזורטים מפנקים או יוצאים למסעות שופינג בקניונים יוקרתיים, אך גולן וגרינברג הלכו הפעם על הרפתקה שונה. טיולי קרוואנים בארץ הם אינם קלים, והשניים יצטרכו לחיות לא מעט בתנאי שטח. האם טיול הקרוואנים הזה יהיה הטיול בו יציע גולן נישואין לגרינברג לאחר זוגיות מתוקשרת של כמה חודשים? אין לדעת. מה שבטוח, זה ממש לא הטיול האחרון של השניים, שכבר הוכיחו שהם יודעים ואוהבים לטייל יחד בכל הזדמנות שיש.

מעיר את השכנים מהשינה: אייל גולן

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן