אייל גולן יופיע בחתונתה של הדוגמנית בר זומר

הזמר המסלסל יופיע באחד האירועים הגדולים של הקיץ – חתונתה של יוצאת הישרדות והדוגמנית המצליחה

אחד מהאירועים הגדולים של הקיץ בברנז'ה המקומית צפוי להיות חתונתה של הדוגמנית היפהפיה בר זומר. זומר, שהתפרסמה בעונה הקודמת של הישרדות, צפויה להתחתן ב-29 באוגוסט עם בחיר ליבה, אביב כהן, ובחתונה צפוי להופיע לא אחר מאשר אייל גולן. עוד קודם לכן, תערוך זומר מסיבת רווקות באילת כחלק מפסטיבל החתונה, במה שצפוי להיות אירוע הביניים בין החתונה שלה לבין החתונה של דוגמנית על נוספת, נטע אלחימיסטר, כשבועיים לפני כן.

גולן, שחזר לאחרונה מחופשה רומנטית בפריז עם בת זוגו דניאל גרינברג, כבר נערך לקראת לו"ז עמוס במיוחד בקיץ. גולן וגרינברג חרשו את פריז יחד עם זוג החברים הקרובים – חיים ושגית רביבו, וכעת גולן ימשיך את מופע ההופעות הקיצי שלו, "מגיע הביתה", עם שירים מאלבומו החדש. גולן צפוי לבצע את כל הלהיטים הגדולים שלו בחתונה של זומר, כולל שירים מהאלבום החדש, וזאת לעיני מאות האורחים שצפויים באירוע נוצץ במיוחד.

אגב, מי שיופיע בחתונה של אלחימיסטר, שתתחתן עם בלם מכבי חיפה רמי גרשון, הוא עומר אדם, ובכך יתחלקו שני הזמרים הבולטים של העשור האחרון בשני האירועים הגדולים ביותר שיתקיימו בקיץ הקרוב. גם זומר וגם אלחימיסטר מתעדות באדיקות את ההכנות לחתונות שלהן באינסטגרם, וניתן גם להניח שההופעות המתוקשרות של גולן ואדם ירוצו ברשתות החברתיות לאחר שיצולמו על ידי האורחים הרבים שיגיעו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן