מגי טביבי בדרך לטלויזיה


יוצאת האח הגדול לשעבר נמצאת במגעים מתקדמים לתפקיד על המסך

האקסית של ישראל אוגלבו, מגי טביבי, פשוט לא רוצה לרדת מהכותרות וכנראה שבצדק. ממש בימים אלה היא עובדת קשה כדי להשיג תפקיד הנחייה של תוכנית חדשה. יוצאת האח הגדול לשעבר מצויה במגעים מתקדמים להפקת תוכנית שבה היא צפויה להיות הסטארית. יש לצין כי בשלב זה מדובר בפרויקט בחיתוליו אבל האש הקטנה צפויה להפוך ללבה אם הכל ילך לפי התכניות.

אם הכל ילך לפי התכנית של טביבי כולנו נזכה לראות אותה שוב על המסך ממש בקרוב מאד. אין ספק שצבא המעריצים שלה מחכה לרגע הזה אחרי שהיא נצפתה בעיקר בהשקות בתקופה האחרונה והייתה עסוקה רק בלהכחיש שמועות שהיא מצויה בזוגיות עם בחור כזה או אחר. כוכבת "האח הגדול "הייתה דיירת קבע במדורי הבידור עם ידיעות שונות על פרטנרים חדשים בחייה, נעלמה לאחרונה מאור הזרקורים.

לפני חודש היא חזרה לכותרות עם דיווחים על תקופה לא קלה שהיא עוברת, כשנחקרה פעמיים במס הכנסה בחשד כי לא דיווחה על חלק מהכנסותיה.  טביבי כזכור הקימה מותג תכשיטים בעיצובה, פרסמה מותגים וחברות באינסטגרם והצליחה להשתלב בעולם הבידור. בעקבות החדשות היא שכרה עו"ד שמלווה אותה בדיונים השונים. יש לציין שבהשקות בהם נטלה חלק היא קיבלה תשלום על כך אבל החשדות נגדה עומדות על כך שהיא לא דיווחה עליהם למס הכנסה כמחויב בחוק. מגי טביבי מסרה בתגובה: "כשיהיה מה לעדכן אעשה זאת".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן