צפו: שי חי מתרגז ובורח מג'קי


ג'קי אזולאי נכנסה לבית האח הגדול ועצבנה את שי חי

אז מה הרגיש כל כך את שי חי? קבלו. ג'קי נכנסה לאח הגדול ונטלי דדון ניגשה לחבק אותה. ג'קי פנתה אליה ואמרה: "אני רוצה לחבק אותך, אבל מפחדת שזאת סטייה חברתית". שי חי, שמע את מה שנאמר על ידי ג'קי החל להתעצבן ובמקום לגשת למטבח עם הדיירים וג'קי בחר לצאת לחצר בעצבים. ג'קי שאלה את הדיירים: "למה שי חי עצבני?". ויקי ענתה לה: "הוא חמוד מאוד". ג'קי: "יאללה, אני לא מתחתנת איתו".

לאחר מכן ניסתה ג'קי לברר מה קרה ששי חי נתן גז ממנה ושאלה את החבר'ה: "הוא ברח ממני. מה עשיתי לו? עצבנתי אותו?". היא פונה לנטלי שעונה לה בתגובה: "אני כל יום מעצבנת אותו". למרות הפתיח המר החליטה ג'קי להכין לשי חי את המתכון ששלחו לו מהבית, בתקווה שזה ירכך אותו . היא קיוותה שזאת תהיה הפתעה חיובית עבורו.

כנפו פנתה אליה והוסיפה:"את לא מאמינה איזה לב יש לו. כאשר יהיה לך זמן שבי איתו לסיגריה ותדברו". אבל ג'קי בשאלה ממשיכה לשאול: "מה עשיתי לו? אני אעשה לו בולונז מהסרטים". נטלי דדון עונה: "צריך לנשום עמוק לידו " כנפו מוסיפה: "אם את רוצה שהוא יאהב אותך, תעשי לו כמה שיותר קרוב למקור. הוא רוצה לטעום את הטעם של תניה". ג'קי סיכמה:" אני גם לא אוהבת דברים שהוא אומר. באנו לבשל לא לריב עם אף אחד".

https://www.dailymotion.com/video/x72yns2#tab_embed

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן