שי חי יורד נמוך "נטלי משאירה ריח מסריח בשירותים"


צפו בשי חי אומר: "היא מגעילה, משאירה ריח של ביוב בשירותים, לא רוצה להיות באותו חדר איתה"

בן זיני ניסה לדבר עם שי חי לגבי נטלי דדון אבל שי חי הגיב בעצבים, בעיקר על הדרך שבה נטלי דיברה לגבי הגבר שהיא מחפשת: "היא צריכה לתת כבוד לאותו מוכר בגדים שהיא לא תרצה לצאת איתו, האמת שלה מכוערת והיא לא צריכה להיות פה. אני נגעל ממנה אחרי מה שהיא אמרה, אמנם עדי משך אותה בלשונה אבל התשובה שלה הייתה אמיתית, היא הראתה את הצד האמיתי שלה".

שי חי המשיך להפציץ: " אני על הקצה, לא בא לי לראות את הפנים שלה, לא רוצה לישון עם נטלי דדון באותו חדר. מי היא בכלל שתגיד כזה דבר? מה זה ההכללה הזאת? את מתחתנת על חלומות? רכוש? מעמד? מי יסתכל על הפנים שלה בכלל, גועל נפש של בחורה. איזה ריח היא השאירה בשירותים – 6 פעמים ביום היא שם, מה זה? ביוב".

עוד הוסיף:" אני מקווה שהיא תיפול מהמגדל שהיא יושבת עליו, מקווה בשבילך בן שזה לא ישפיע עליך. אין לה תשובות של בחורה הגיונית לאף שאלה. היא לא נפלה בפיה, היא לא ראויה למוכר שנותן לה ללבוש את הבגדים שהיא לובשת. עדי רצה להפיל אותה אבל נפלה באמת שלה והיא מכוערת ומגעילה. זאת האמת, כשאני שומע כזה דבר אני לא יכול להסתכל עליה, היא מגעילה. בן זיני ניסה לומר לו שנטלי מגנה עליו המון ועוזרת לו אבל שי חי אמר שיש להפריד בין זה שהיא מכינה עוגה לבת שלו ולבין זה שלדעתו נטלי היא "גולד דיגרית".

https://www.dailymotion.com/video/x72u92f

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן