מגי טביבי על ישראל: "הוא שיחק בי"


"הוא היה קר, מרוחק, לא מחפש את הקרבה שלי ומאוד מבולבל. הוא שיחק בי, אני מרגישה נבגדת". מה עוד היה לה לומר על האקס?

מגי טביבי אולי נעלמה קצת לאחרונה מהתודעה אבל בראיון שהעניקה היא פתחה בין היתר על זוכה האח הגדול, ישראל אוגלבו, שכזכור היה עימה בבית. מאז שהתאהבה מול מצלמות הריאליטי ונכנסה למדורי הרכילות, היא מתוקשרת ומסקרנת, כאשר שמה גם נקשר לצד גברים מוכרים. על היחס שקיבלה מישראל אמרה:" הייתי שם לתמוך בו, אבל הוא דחה אותי בכל צורה. וכשרציתי לסגת לאחור – הוא רצה להישאר בתמונה, זאת נהייתה מערכת של מטפל ומטופל. הוא השאיר בי תקווה שנממש את זה, וזה לא קרה".

עוד הוסיפה לגביו: "אם אני אוהבת מישהו אעשה בשבילו הכל, אני טוטאלית במערכות יחסים, אבל הוא היה קר, מרוחק, לא מחפש את הקרבה שלי ומאוד מבולבל. בהתחלה חשבתי שזה בגלל שהוא זכה. אנשים חושבים ששכבנו אבל כלום לא קרה. לא היה בינינו שום רגע אינטימי. היום אני יכולה לומר שאחרי כל מה שעשיתי בשבילו, ישראל ירק בצלחת שהוא אכל ממנה. אני מרגישה נבגדת כי זה היה משחק".

טביבי לא עצרה כאן והמשיכה: יקח לפצע שלי הרבה זמן להחלים כי הוא בגד בי כאדם. הייתי בשבילו כלי בדרך למה שהוא רצה להשיג. אני לא אדם לוחץ או מעיק, פשוט הייתי שם בשבילו. אני יודעת את הסודות הכי כמוסים שלו ובאיזה מצבים הוא היה ומתוך כבוד אליו אני לא פותחת. שמעתי שיש לו זוגיות, אנחנו לא מסתמסים ולא מדברים. אני לא עוקבת אחריו, בחרתי להשאיר את מה שהיה בעבר, אני אומרת לו שלום באירועים וזהו".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן