"מכניסה את עצמה להריון בשביל לתפוס גבר"


בן אל עשה לייק לתגובה נגד אורטל עמר בפוסט שהיא העלתה שכלל את שירו המפורסם של שימי תבורי

אורטל עמר העלתה סטורי ובו כתבה לבן זוגה לשעבר: "הבטחנו זה לזו ברגע של חולשה שאם זה יגמר – נגמור את זה יפה. כך כתב המשורר". התגובות ברשת עלו מהר ואחת מהם כתבה: "מכניסה את עצמה להריון בשביל לתפוס גבר. שלא תבוא בטענות אחרי זה, הלכה איתו בגלל הקריירה והפרסום ובסוף הוא לא זוכה לראות את הבן שלו". בן אל עשה לייק לתגובה הזאת וגם לעוד אחת שתמכה בו על הפוסט של עמר עצמה.

העקיצות ההדדיות הרגיזו את הגולשים הרבים שנדהמו לאחר שבן אל העלה בהמשך פוסט של תמונה מסיבוב ההופעות עם סטטיק: "בואו נעשה מוזיקה! כל השאר זה בולשיט". הפוסט הזה עורר את זעמם של הגולשים שהגיבו לו בין היתר: " לא יודע מה היה ביניכם, אבל אי אפשר לומר על ילד קטן ובת זוג (לשעבר) 'בולשיט' נשמה! ממש לא!". תגובה נוספת פורסמה: " גועל נפש, תתבייש! משפחה זה בולשיט?".

גם אמא לבנות קטנות בחרה להגיב על הדברים שבן אל כתב והוסיפה:" האגו שלך קצת נפוח מדי ואתה לא מצליח לראות כלום מעבר לעדשה. אני רוצה להאמין שתלך לטפל בעצמך ולהגיע לעצמך בבפנוכו של הנפש, תגלה כמה אתה רגיש באמת ותזכה את הבן שלך באבא. כרגע הוא רק סובל. עבור בנותיי אתה בוודאי לא דוגמא לאהבת חינם כמו שאתה דוגל לפרסם דרך קבע בפוסטים שלך".

עם זאת חשוב לציין שהיו גם תגובות שתמכו בזמר: "אתה מהמם, ואני בטוחה במאה אחוזים שאף אחד מהם לא היה יכול באמת לעמוד במקום שאתה עומד בו כרגע ואפילו לא להתמודד עם זה…אף אחד מכם לא נמצא במקום שאתם יכולים לשפוט אותו". בן אל ניסה להרגיע את הלהבות מאז התקרית בדירה שלו ושל אורטל אמש והוא מחק את התגובות המכפישות נגדו מהר מאד.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן