עדן בן זקן חוגגת את יום האהבה


יום האהבה: עדן בן זקן ובעלה חגגו יחד בבית שלהם את היום הרומנטי של השנה

כבר ארבע שנים שעדן בן זקן מטפחת זוגיות יציבה עם שוקי ביטון, שצמוד אליה כמעט מהרגע שהפכה להיות הכוכבת הענקית שהיא היום. לפני שנתיים ביטון כרע ברך והתארס על עדן בן זקן. היום הם כבר נשואים באושר ועושר ואת יום האהבה 2019 הם בחרו לחגוג באופן סולידי בביתם המשותף.

שוקי ביטון השתדל במשך תקופה די ארוכה לשמור על פרופיל נמוך ולא להראות באור הזרקורים, אבל מאז החתונה הוא הרים את הכפפה והפך להיות המלך של מלכת השושנים. אז אם חשבתם שבן זקן היא המצליחנית היחידה מבין השניים, מדובר בטעות ענקית כי שוקי מנהל אימפריה לא קטנה בעצמו. ביטון הוא איש עסקים ממולח בעל עסקים רבים בתחום המזון והמסעדנות.

גרים בראשון לציון או בת ים? אז לבטח כבר ביקרתם באחד העסקים שלו לפחות פעם אחת: בבעלותו שני קיוסקים, כמו כן הוא גם הבעלים של שתי מסעדות, האחת היא מסעדת מזן מהיר בשם djaja  והשנייה היא מסעדת דגים בשם "שוקי הדייג" שנמצאת בטיילת בבת ים. ומה לגבי עדן? היא ממשיכה לחגוג את ההצלחה ואחרי השיר החדש שהוציאה עם סטטיק ובן אל נשאר לנו רק לחכות לקיץ עמוס ההופעות שלה שצפוי גם הפעם להיות סול אאוט בכל הופעה שהיא תיטול בה חלק. יום אהבה שמח שיהיה!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן