פשרה בתביעה נגד מעין אשכנזי


דיירת האח הגדול שלעבר התנצלה בפני קרוב משפחה של בן זוגה, שלטענתה הטריד אותה ברשת

קרוב משפחה של אביחי אוחנה נגד מעין אשכנזי שטענה שהוא הטריד אותה ברשת, עכשיו היא התנצלה בפניו. הסיפור של אשר אילוז, האיש שהתבקש להגיע לחקירה ולדבר על ההטרדות המיוחסות לו הכעיס אותו עד מאד ואחרי בירור עמוק וחקירה מקיפה, התברר שאין לו קשר לדברים, מה שהביא את אשכנזי להתנצל בפניו במסגרת הליך משפטי שהתנהל נגד אשכנזי שנגמר בהתנצלות.

קרוב המשפחה אילוז מספר: "כך בא לקיצו הסיפור המשונה הזה. סיפור שגרם לי עוול. סיפור שבגללו בעיקר לא הייתי פעיל ברשתות החברתיות בחצי השנה האחרונה. אפשר לקרוא לזה צדק , אבל אל תקראו לזה נצחון כי אין פה מנצחים. אני הפסדתי המון, הפסדתי חברים והפסדתי זמן, הפסדתי אצל מספר אנשים גם את שמי הטוב ולא בצדק. לא ניתן להחזיר תקופה אחורה, גם לא בבית המשפט לצערי. תקופה מדכאת שבה הייתי כבוי ולא שמח טרוד ולא שקט , תקופה שבה פחדתי להכנס לרשתות החברתיות או לכתבות השונות בנושא".

עוד כתב אילוז בפוסט: "משפחתי וילדיי שילמו את המחיר כי הרי לא הייתי עצמי. זו לא חכמה לעשות האשטגים ולענוד צמידים. החכמה הגדולה היא לעמוד בפיתוי כאשר הוא ניצב מולך ובאמת לא לתת ללשון הרע להשתלט עלייך. אני מבין ויודע שאני לא הראשון ולא האחרון שסובל,לא מהרעל המצוי פה ובטח שלא מחוסר צדק , אבל אם גרמתי במאבק הזה ולו לאדם אחד לעשות חשבון נפש ואולי לשנות דרכיו זה היה שווה ואם במאבק הזה גרמתי או אגרום למישהו להלחם על האמת ולא לוותר כאשר נעשה לו עוול אז זה גם אז זה היה שווה".

"היום כאשר יש אסמכתא משפטית שמעולם לא הייתה שום ראייה ולו הקטנה ביותר שאני מעורב בדברים שפורסמו..אני פונה לאלו שהכפישו אותי והם היו רבים: בזמן שריקדתם עם האצבעות על מסכי הסמארטפונים שלכם ויריתם חצים ללא אבחנה אני סבלתי. כל אות הייתה משקולת , כל משפט מורעל היה כבד מנשוא".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן