תניה מפתיעה את שי חי


צפו:  תניה נכנסת לבית האח הגדול VIP לפגוש את בעלה, שי חי

שי חי לא האמין שזה קורה אבל התמונות מדברות בעד עצמן. תניה , אשתו, לה הציע נישואין במהלך העונה השביעית של האח הגדול ששודרה לפני שלוש שנים קפצה לבקר את בעלה בהפתעה. בוידאו קצר ששוחרר לרשת ניתן לראות את תניה מגיחה לחדר עמוס בבגדים בעוד שי חי לבוש באוברול כתום, סטייל בית הנייר. בין הדברים שתניה אמרה לשי חי:" סליחה? עדין פתוח? " שי חי היה בהלם ומיד חיבק אותה.

עוד הוסיפה תניה: "אתה בסדר, באמת אתה מהמם. תסתכל עלי, אתה מדהים, נשבעת לך. אני רואה אותך כל הזמן, כל הזמן אני אתך". רק לאחרונה תניה העלתה את הרגשות שלה כאשר שוב הייתה צריכה לעבור תקופה ללא בעלה, שנכנס לבית המפורסם במדינה. אז היא אמרה:"זה די הזוי לעבור את זה שוב, לא האמנו שזה יקרה אבל אני חזקה ומאושרת בשבילו ובשבילנו, כיף לי לראות אותו על המסך שוב. אני לא בתוך הבית ולא יכולה לדעת אך זה מרגיש להיות שם, מבחוץ זה נראה שהוא ושהוא למד כ"כ הרבה והשתפר בהרבה מובנים, אין ספק שהוא אחר".

עוד אמרה תניה: "אני חושבת שהוא למד לנשום עמוק, הוא בשליטה עצמית הרבה יותר גבוהה, הוא למד ליהנות קצת. עדי לאון? אי אפשר להשוות ביניהם. שי מעולם לא עשה משהו דומה למה שעדי עושה בבית. עדי עוקץ ויורד על אנשים, שי נתן את האמת בפנים. עדי הוא פרובקטור, אני לא חושבת שאפשר להקביל ביניהם. לעדי לאון יש אמרות לא במקום. שי חי היה דמות גדולה בתכנית הזאת וחיפשו אותו על כל דבר הכי קטן, בבית ומחוץ לו".

 

האח הגדול – תניה מפתיעה את שי חי

"אתה מהמם. אתה מדהים!" 😱💘צפו: שי חי לא האמין שזה קורה! תניה נכנסת לבית האח הגדול VIP. כל הפרטים ברביעי אחרי החדשות, ערוץ 13

Posted by ‎ערוץ 13‎ on Monday, 11 February 2019

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן