אורלי מאיימת להגיש נגד שי חי תלונה במשטרה


והפעם היא מאשימה: "שי חי איים עלי איום מפורש ואסור בניגוד לחוק"

הבוקר הגיע בבית האח הגדול ואורלי מתעוררת עם בטן מלאה על שי חי. היא מספרת לאורי ששי חי תקף אותה בחדר השינה בצורה שהיא נגד החוק. עוד הוסיפה כי אורי הוא צבוע ומתנהג בצורה מניפולטיבית עם שי חי וזה עונה לה שהוא בסך הכל מגן על חברו הטוב.

אורלי פתחה בשיחה עם הישאם סלימאן ואמרה לו:"מה שקורה עם שי חי זה בא ממקום של להיזהר מבן אדם, בעיני עצמו הוא מדבר איתי על הכל, משפחה חברים תרבות ואז לפתע הוא אומר משפט שכאילו הוא הרג איזה יתוש וכל העולם שלו השתנה. לבוא בפורום כזה ולהגיד "אני חושב שאת מפחידה אותי ואצטרף לשי חי", אז הבנתי ששי פה איזה קנוניה נגדי כנראה". כשהיא מתכוונת לאורי. לאחר מכן אמרה:"שי חי איים עלי איום מפורש ואסור בניגוד לחוק, אני אצא בחוץ והגיש נגדו תלונה במשטרה".

עוד הוסיפה:"למה אתה מפחד מהאמת? איך אנשים מפחדים מהאמת. אני אומרת שהישאם לא התחבר למרות שהיו לא מעט שיחות על האסלם, תרבות, מוזיקה, ערכים מנטאליות. אני הרגשתי שהיה לי נעים בחברת הישאם, נעים לדבר איתו. כשבן אדם לא נעים אני לא מנהלת איתו דיאלוג. בוקר טוב עדי, לא מתאים לי ביי. יש פה גברים מדהימים שמפחדים ממשפט של בחורה. הישאם הוא בן אדם אמיתי, אפילו שהוא שחקן ואמרתי לו את זה היום בבוקר. חוויתי ממנו דברים טובים".

https://www.youtube.com/watch?v=Enfa53EIYrc

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן