"אתה הורס משפחות" בן אל תבורי פותח פה


הזמר חשף את מי שאחראי לטענתו להדלפת סרטון הנשיקה אך התחרט ומחק אותו

סאגת בן אל תבורי ואורטל עמר ממאנת לרדת מהכותרות. יום אחרי הסרטון שרץ ברחבי הרשת בו בן אל תבורי נצפה מתנשק עם בחורה חדשה, העלה הזמר פוסט זועם בו הוא מטיח האשמות כנגד הבחור שהפיץ את הוידאו הקצר. תבורי שיתף סטורי בו טען כי מי שאחראי לכל הפירסומים האחרונים הוא בחור שהפיץ שמועות והמציא דברים לא נכונים. אגב, גם לוינס הצטרפה להאשמות והעלתה סטורי עם הכיתובWhat We in America Call a Jealous Rat ובעברית :"קנאי ומלשן".

תבורי כתב בסטורי שלו: "שאלתם מי הבן אדם שמאכיל אתכם סרטים? והולך לתקשורת להגיד שטויות במיץ?! אז תכירו את המלשן שמנסה להרוס משפחות.. מאחל לך בהצלחה נשמה, ושאנשים יבינו עד כמה חרא בן אדם יכול להיות, ועד כמה בן אדם יכול להיות מביך. גם אם חשבת שלא נעלה עליך, מתוק, אז הנה. הגיע הזמן שכולם ידעו כמה רוע/מגעילות יכול להיות בבני אדם. או בבן אדם אחד. ללכת לתקשורת ולהמציא דברים כדי לנסות להרוס משפחה, מעבר לזה אין לי מה להגיד, חוץ מזה שאין תקווה למלשינים".

כזכור, תבורי וסטטיק נמצאים בימים אלו בניו יורק לצורך קידום הקריירה הבינלאומית שלהם. באחת המסיבות שנטלו בהם חלק שיתפה דוגמנית סרטון ממועדון בו היא נראית לצדו של תבורי ואף מחליפה איתו נשיקה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן