בן אל תבורי מתנשק עם בחורה אחרת


אורטל עמר שומעת? בן אל תבורי צולם מתנשק עם בחורה במסיבה בניו יורק

בחורה העונה לשם אלכסנדרה לוינס עלולה להיות זו שחתמה סופית את הקשר בין בן אל תבורי לאורטל עמר. אותה לוינס העלתה לאינסטגרם סרטון קצר בו היא מנשקת את הזמר במועדון בניו יורק, כל זה בזמן שאורטל עמר מטפלת בתו פרינס, התינוק המשותף שלה ושל בן אל.

תבורי המריא לארצות הברית עם סטטיק כדי לפתח את הקריירה הבינל' שלהם אבל אף אחד לא חשב שבן אל ינצל את זה לפלירטוטים עם בחורות אחרות בניכר. יש לציין שתבורי ולוינס נפגשו כבר בעבר. זה היה בקיץ 2018 כאשר היא ביקרה בארץ הקודש והייתה בהופעה של השניים באילת. בעמוד האינסטגרם שלה אפשר למצוא תמונה שלה ושל בן אל מוציאים לשון מאוגוסט באותה השנה. באותם ימים עמר הייתה בחודש השישי להריונה ומאז עברו מים בירקון. תבורי הפסיק לעקוב אחרי עמר ואף עזב את הבית המשותף. הסוף כנראה מעבר לפינה.

ומה בנוגע לגברת אלכסנדרה? היא גרה בחו"ל ומגיחה לעיתים ארצה כדי לבקר את משפחתה. באינסטוש שלה אפשר למצוא מקבץ קטעים שלה מישראל ואחד מהם הוא מחודש אוגוסט אז היא נצפתה מפזזת לצלילי השיר גומיגם במועדון השלוותה בתל אביב. עושה רושם שהעתיד של תבורי את עמר לוט בערפל עוד יותר ולנו רק נשאר לחכות לתגובה של עמר על התמונות והקטעים שרצו ברשת.


הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן