צפו: שי חי בטירוף על אורלי


"אל בלתי נסבלת בשום צורה, את אטומה ופריבילגית" אמר שי חי בעקבות מריבה שנוצרה

לא בוכים על חלב שנשפך אומר המשפט הידוע אבל עושה שהסאגה שנוצרה בעקבות חלה הסויה של אורלי בבית האח הגדול ממאנת להסתיים ולא רק זה, אלא ממשיכה במלוא העוצמה. אורלי ושי חי פתחו בעימות ישיר. הכל החל כאשר אורלי הודיעה לדיירי הבית שאף אחד לא יגיד לה מה לאכול. כאן נכנס לתמונה שי חי שלא נשאר חייב או יותר נכון אדיש להתנהלות של אורלי.

"את פריבילגית ואטומה. את בלתי נסבלת בשום צורה". אמר לה שי חי ואורלי הגיבה: "אתה איש אלים. אתה אחד הנחשים הגדולים שפגשתי. אל תתבלבלו לרגע, אם צועקים עלי אני אצעק בחזרה". אורלי האשימה את שי חי שהוא מדבר למצלמות ומיד אורי יצא להגנתו. גם הדיירים בבית, שכמה רגעים קודם הסכימו עם זה שאורלי הייתה לא בסדר, החלו לגונן עליה. אורי התרגז והגיב: "אני אגן על החבר שלי כאשר קוראים לו איש אלים. ואל תהיו מהאו"ם כולכם".

מי שהתפנה לגונן על אורלי זה עדין לאון שפתח עימה בשיחה צדדית: " כשאת אומרת אני לא מפחדת מאף אחד כאן, את יוצרת אנטי מצד כולם. ייצא מצב שכל הבית יהיה פה- ואת תהיי לבד. יש מערך חדש של אוכל שצריכים להסתדר איתו. אורלי ניסתה להסביר לעדי מה מפריע לה:"אני מרגישה מאוימת. לירן מדבר אלי בצורה מאוד תוקפנית וזה לא נעים לי. אני לא אוהבת את התוקפנות הזאת".

https://youtu.be/7wI_Os0WeEQ

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן