תניה חי פותחת על עדי לאון


בת הזוג של שי חי מדברת על עדי לאון והריב שפתח עם חברה הקרוב

"מי שיורה יורים עליו בחזרה, אז מה אם לא נתקלתי בטיפוס כמוך. אתה שווה אליהם ולא יותר טוב מאף אחד פה" אמר שי חי לעדי לאון באחת התקריות ביניהם השבוע באח הגדול. עכשיו, אחרי שעושה רושם שעדי לאון תפס את המשבצת של שי חי, בת הזוג של הדייר מעונה השביעית, תניה, החיטה להגיב ולא לשתוק.

"זה די הזוי לעבור את זה שוב, לא האמנו שזה יקרה אבל אני חזקה ומאושרת בשבילו ובשבילנו, כיף לי לראות אותו על המסך שוב. אני לא בתוך הבית ולא יכולה לדעת אך זה מרגיש להיות שם, מבחוץ זה נראה שהוא ושהוא למד כ"כ הרבה והשתפר בהרבה מובנים, אין ספק שהוא אחר" תניה חי הגיבה.

עוד אמרה:"אני חושבת שהוא למד לנשום עמוק, הוא בשליטה עצמית הרבה יותר גבוהה, הוא למד ליהנות קצת. עדי לאון? אי אפשר להשוות ביניהם. שי מעולם לא עשה משהו דומה למה שעדי עושה בבית. עדי עוקץ ויורד על אנשים, שי נתן את האמת בפנים. עדי הוא פרובקטור, אני לא חושבת שאפשר להקביל ביניהם. לעדי לאון יש אמרות לא במקום, כמו לומר על אורלי ואביבה שהן מזרחיות ויכינו ארוחת בוקר טעימה או לשאול את עדן אם היא חתוכה. אם שי היה שואל את זה מה  היו עושים לו? עדי חדש במשחק הזה ומרשה לעצמו להגיד מה שבא לו וזה עובר כי זה עדי ולא שי חי.  שי חי היה דמות גדולה בתכנית הזאת וחיפשו אותו על כל דבר הכי קטן, בבית ומחוץ לו. עדי עושה הצגה ברורה, שחקן לא טוב, גרוע מאד

https://www.youtube.com/watch?v=ALL-OOP8TA8&feature=youtu.be

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן