אשתו של עדי לאון מדברת


אשתו של עדי לאון לא אהבת את ההתנהלות של שי חי מול בעלה ועכשיו היא מדברת על המצב

הצופים בבית רואים הכל ועושה רושם ששי חי תופס צד. עדי לאון חוטף הרבה אש אבל הוא אותנטי לחלוטין. אשתו של עדי לאון החליטה לדבר על המצב בבית האח הגדול ואמרה בסוג של ראיון לדנה רון מהעונה השלישית של הריאליטי: "את עדי מאד קשה להעליב כי הוא בעד שאנשים יגידו עליו את כל מה שהם חושבים עליו. הוא לא מתלהם, הוא יודע לענות בצורה מבוגרת. מי שלא יודע לקבל פידבק שלילי גם לא יודע להגיב. עדי אדם מאד ישיר".

על שי חי אמרה:"שי חי יושב בצד ורואים על תנועות הגוף שלו שהוא חיפש נקודת משבר אצל עדי כדי לפתוח את הדעות שלו מולו, זה היה מהלך מגוחך מצד שי חי, ראיתי שהוא ועדי מנסים לעשות מהלך שהוא בצחוק, ולא משהו יריבותי. עדי רצה עם שטראובר לעשות צחוק כאילו יש ריב ביניהם וששי חי ישתף פעולה. שי חי לא רצה אבל הוא אמר לו תקשיב זה גלגל שאי אפשר לחזור ממנו, אני יודע איך בבית מדברים עליך".

לסיכום אמרה:"שי חי צדק ואמר שהוא לא יתן לזה לקרות כדי לא לתת לגיטימציה לדיירים האחרים. 'אני לא מוכן להשתתף אבל אעשה את זה בשבילך, אני לא אגלה'. שעה אחר כך אני מקבלת טלפונים ששי חי פתח על עדי ואני שואלת איפה ההגינות? הרגע הוא מצטייר כמשהו אחד ולפתע מתנהל כמשהו אחר. זה לא היה מומנט טוב. שי חי רצה להכנס לקדמת הבמה ולעשות מהלך, לפחות היה מחכה יותר זמן ".

אשתו של עדי לאון מדברת לראשונה

Posted by Dana Ron on Tuesday, 22 January 2019

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן