עדי לאון ושי חי על דדון: "היא מפוצצת בוטוקס ולא יכולה לזוז"


עדי לאון שוחח עם שי חי על הבעיה שלו עם נטלי דדון

שי חי הודה בשיחה עם עדי לאון שירד לו כל המצב רוח ברגע שהיא נכנסה לביוב במסגרת המשימה, השיחה שלו עם עדי לאון הוכיחה שגם לו יש בעיה עם הדוגמנית. שי חי:" היא לא נעימה לי, אני מנסה להבין איפה אני יכול לשנות משהו בעצמי כדי שיהיה יותר נעים איתה. כשהיא נכנסה לביוב ירד לי כל המצב רוח. איך שהיא נכנסה לביוב קיבלתי אנרגיה שלילית. זה משהו בי אולי ולא בה. יכול להיות שאתה עדי בסדר, אבל מה קורה איתה? אולי זה שאתה יושב איתה ואין תגובה בחיוך או רגש, קלטתי את המבט שלה בהתחלה. אולי היא שמעה עלי דברים לפני, אולי ראתה את העונה שהייתי בה ולא הרגישה בנוח, אמרתי לה שהלב שלי פתוח, היא אמרה שלא אהבה את ההתנהגות שלי מלפני כמה שנין. אמרתי לה מה שהיה היה".

עוד הוסיף שי חי: "בכל פעם שהרגשתי שהיא דיברה עלי נגשתי אליה. בסוף היא הדליקה אותי, כשיצאנו מהביוב הרגשתי מישהי אחרת שלא קיימת, לא היה אכפת לי ממנה כמו שהיה אכפת שם, בביוב. בסוף נצטרך להעמיד אנשים להדחה וזאת לא תהיה הפתעה אם היא תיבחר".

עדי לאון הגיב: "כמו ששי חי הרגיש גם אני הרגשתי, אולי כשהיא בשיחה אישית היא סבבה אבל חברתית היא פחות. היא פחות מתקרבת לאנשים, אולי היא מופנמת. כשאתה מנפח לך את הפרצוף אז ההבעות לא יוצאות. זה יכול להיות מהמם אבל מרגיש שהיא תפוסה, אולי היא שמחה ואי אפשר דעת? משגע אותי לשבת מול בן אדם שאין לו הבעות פנים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן