אל תפרוש שוב: החברים של שי חי בסרטון


משה דץ, נאור ציון, גובאני רוסו ועוד מפרגנים לשי חי בעונה החדשה של האח הגדול

"אני התחלתי ולא סיימתי" פתח את דבריו שי חי שחזר לאח הגדול אחרי שיצא ממנו בפעם הקודמת עוד לפני שהודח אפילו. "יצאתי בדלת האחורית בפעם הקודמת, כמו גנב בלילה, זה לא משנה שאולי אחר כך אהבו אותי כי הזיכרון שיהיה לי מהדבר הזה הוא שבעיתונים ובטלויזיה היו עלי רק דברים רעים". הוסיף שי חי.

מיד עם הכניסה שלו לאח הגדול התפנו מיטב הסלבס לשלוח לו איחולים חמים בסטורי. בין היתר היה זה משה דץ שאמר:" שיהיה בהצלחה, אני מחזיק לך אצבעות בכפות הרגלים ובידים – דורש מכולם לסמס שי חי המלך". נאור ציון:" שי חי היקר שיהיה המון בהצלחה, אוהב אותך, תהיה אתה והכל יהיה בסדר". גובאני רוסו:" תהיה ילד טוב". הדוד חיים: "שי חי המלך, יש לי הרגשה טובה לגביך, מאחל לך הצלחה, אתה אח גדול בלי שום קשר. אנחנו אוהבים אותך ומחזיקים לך אצבעות, למדנו לאהוב אותך"

יובל המבולבל:" כפרה עליך שי נכנס לבית האח הגדול, חולה עליך ושיהיה לך הרבה כיף. תעשה מיליון". דודו כהן מעפולה:"  פה זה לא בורדל , נא להתנהג בהתאם, שיהיה בהצלחה". אחיו: "לאחי היקר מכל שי חי יהיה המון בהצלחה אוהב אותך ומציאותי, תן שם בראש כמו שאתה רק אתה יודע". מישל טרוני:" אתה תיקח את המקום הראשון, שי חי את תזכה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן