לסבית? קארין סנדל "התאהבתי באדם"


זוגתו של ישראל אוגלבו בפוסט מרגש: "לקרוא לי לסבית זה לא מעליב, זוהי לא מילת גנאי"

בשלושת החודשים האחרונים נרקם לו קשר רומנטי בין זוכה "האח הגדול", ישראל אוגלבו לבין אחות של שירן סנדל, קארין סנדל. השניים נפגשו במסיבה, נצמדו זה לזו ועזבו את המקום ביחד. עם זאת, סביב שמה של קארין מסתובבות שמועות בנוגע לנטייתה המינית, וכעת, באמצעות פוסט מרגש, היא החליטה להבהיר את הנושא אחת ולתמיד.

קארין בת ה-29 היא שחקנית כדורגל מוכשרת שעלתה שוב לכותרות כאשר נודע שהיא יוצאת עם אחד השמות החמים ביותר בעולם הזוהר הישראלי – ישראל אוגלבו, זוכה האח הגדול. בפוסט שהעלתה סנדל לאינסטגרם כתבה: "קיבלתי בימים האחרונים המון הודעות תמיכה מכל אלה שנפגעו בשמי מאנשים שהיד שלהם קלה על המקלדת. קודם כל, רציתי להגיד המון תודה ובאותה נשימה היה חשוב לי להעביר לכם כמה דברים בחזרה".

"החברה שלנו מנסה ליישר אותנו לאידיאל יופי מאוד מסוים. במציאות 99% מאיתנו לא נראים או נראה ככה בעתיד. אז ברור שבשאיפה הזאת לשלמות אפשר לתקן הכל בפילטרים..אבל זה מזויף. נשים אמיתיות בעולם הזה קיימות בכל הצבעים והצורות והן לא פחות נשים מהאידאל שמוצג לנו במדינות השונות. כולנו שוות בדיוק כמו שאנחנו..הסטנדרט החברתי למה זה אומר להיות אישה בימינו הוא בלתי אפשרי. התגובות המכוערות כלפיי הן חלק מהתופעה שגורמת לכל כך הרבה ילדות, נערות ונשים לסבול מדימוי גוף שלילי", המשיכה.

"אישה שלובשת בגדי ספורט, שיש לה שרירים, שהיא תחרותית, שהיא ווינרית על המגרש היא עדיין אישה. שום ענף ספורט לא שייך לשום מגדר. לשחק כדורגל או כל ספורט אחר לא הופך אף אישה לגברית. אני גאה בשרירים שלי..הרווחתי אותם בדם יזע ודמעות", הוסיפה סנדל. בנוגע לנטייתה המינית, כתבה סנדל את המילים המרגשות: "לקרוא לי לסבית זה לא מעליב. לסבית או הומו הן לא מילות גנאי או קללה. חלקנו בחרנו לאהוב נשים, חלקנו גברים, אני בחרתי לאהוב בנאדם בזכות הנשמה שלו ולא המגדר. אהבה זה הרגש הכי נפלא שקיים בעולם הזה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן