החגיגה של מגי טביבי עם האקס, ישראל אוגלבו


הפרוייקט החדש של ישראל אוגלבו לא השאיר את האקסית, מגי טביבי, מחוץ לחגיגה

כנראה שאין טינה ויחסים עכורים בין זוג הסלבס שהפכו לאקסים. כוכבת האח הגדול, מגי טביבי הגיעה לפרגן לאקס שלה, ישראל אוגלבו, בפרוייקט החדש. חג הניסים כבר פה ולכבוד האירוע השניים הגיעו להדליק נר חנוכה שני במסעדת "יאסו" התל אביבית. המקום שהפך עבור אוגלבו לבית שני, אירח אמש מקבץ סלבס וחברים מהאח הגדול.

כזכור, הזוכה של האח הגדול החליט לא לזנוח את עברו ואת המקום שעיצב אותו מגיל צעיר. הוא החליט שמדי שבוע הוא יגיח למטבח של "יאסו" ויכין לאורחים בו מנות שף איכותיות על מצע. השף, אביב משה, היה לו לעזר אמש, אז כאמור התקיימה גם הדלקת החנוכיה המסורתית. על הדרך החבורה גם הרימה כוסית לכבוד יום הולדתה של תמי מונטג.

אז מי עוד הגיע לחלוק כבוד לאוגלבו השף? פרט לטביבי שגנבה את ההצגה נצפתה במסעדה גם הקולגה, אביבית בר זהר, שדפקה צייסרים. עוד נצפו: מירב ישראל, דניאל גרינברג, אליאב רחמים, שני גולדשטיין עומר גורדון ורותם רבי. את השנים האחרונות בילה ישראל אוגלובו באלמוניות בבר ה-יאסו התל אביב שם שימש כברמן. מאז הוא כזכור נכנס לבית האח הגדול, לקח את הקופה בענק עם הזכייה שלו אבל למרות הכל החליט לחזור למקום שהיה לו כבית בשנים של לפני הפך למפורסם.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן