האוברול המנומר של עדן בן זקן עושה קאמבק

מה גרם לזמרת המצליחה להחזיר את פריט האופנה הנוסטלגי למלתחה שלה?

לפני חמש שנים נחשפנו לראשונה לזמרת, עדן בן זקן, אז כזכור היא עלתה על הבמה של אקס פקטור כשהיא לבושה מרגל ועד ראש באוברול מנומר שנרכש ב-30 שקלים בשוק. קטע הקאלט הזה הפך להיסטריה בזמנו ועד היום נוהגים להזכיר אותו לזמרת המצליחה מקרית שמונה.

חמש שנים חלפו מאותו רגע משעשע והאוברול שהפך לסוג של אייקון אופנה, כמו גם בדיחה עבור בן זקן, חזר למלתחה הפרטית שלה, רק עם שדרוג למה שהיה ב-2013. אז מה גרה לבן זקן להחזיר את פרטי האופנה הזה לעניינים אתם שואלים? מותג מרככי הכביסה של 'בדין' פתח את הארנק ושילם לזמרת מאות אלפי שקלים על מנת שזו תחזור ללבוש אותו בפרסומת חדשה. בקרוב מאד היא תעלה לאוויר ונראה אותה בטלויזיה. בפרסומת בן זקן תסביר לצופים למה כדאי לרכוש את מרכך הכביסה של 'בדין' כשהיא עוטה על גופה את האוברול המנומר.

עדן בן זקן עובדת בימים אלו על שיר חדש שצפוי לצאת לאור בקרוב מאד, בו היא מגוללת את הימים הקשים שעברו עליה מאז פרסום הסרטון המביך שלה בעירום בחנות של 'בננות'. בין היתר נכתב בשיר: " חצי מדינה כבר ראתה לך את הטוסיק, החצי השני עוד די תקוע בחזה. ואיך אפשר לומר שאין לזה את כל הפלוסים, כשאת מתחזקת דף של אינסטה שכזה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן