ארגון נשים נגד אופירה אסייג


העובדה שרונאלדו, לכאורה חשוד בפרשת אונס, הוא הפרזנטור של HOT, עוררה את זעמה של מנכ"לית של ארגון נשים

כוכב הכדורגל, כריסטיאנו רואנלדו, הצטלם לאחרונה לפרסומת חדשה של חברת HOT. העובדה שהכוכב עסוק בימים אלו בפרשת אונס לכאורה של קתרין מיורגה, לא הפריעה לחברה HOT לשכור את שירותיו.

את מנכ"לית איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית, הגברת אורית סולציאנו, זה אכזב:" בזמן שחברות ענק בינלאומיות חושבות מחדש על קשרים עסקיים עמו, ומביעות דאגה בעניין המעשים שבהם הודה במסגרת הסכם השתיקה – HOT, אייל ברקוביץ' ואופירה אסייג, דווקא רואים בו חיזוק לתדמית״.

יש לציין כי התלונה של מיורגה הביאה לצניחת מניות של קבוצתו יובנטוס ב-15%. גם חברת נייק מודאגת מהטענות ובל נשכח גם את EA GAMES שהסירה את התמונה של הכוכב מאריזת המשחק הנמכר בתבל. כזכור, המתלוננת טוענת כי השחקן אנס אותה בלאס וגאס בשנת 2009. לאחר התלונה הזו הגיעו תלונות נוספות שמאיימות על הקריירה של רונאלדו.

אופירה אסייג הגיבה: ״ metoo היא אחת מהמהפכות התרבותיות החשובות בהיסטוריה שלנו. כל מי שהוטרדו צריכים להתלונן וכל מי שהטרידו צריכים לקבל את עונשם. עם זאת, אני לא תומכת במשפטי שדה. כפי שכל אדם זכאי וצריך להתלונן, כך גם הצד השני זכאי לטעון לחפותו, עד אשר יוכח אחרת״

חברת HOT לא הגיבה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן