סרטון עירום מלא של עדן בן זקן הופך לשיר


"חצי מדינה כבר ראתה לך את הטוסיק" – המשפט שיהיה חלק מהשיר החדש של הזמרת המפורסמת

לפני שמונה חודשים הופץ סרטון עירום של עדן בן זקן ברחבי הרשת. הזמרת, שהגיעה למדוד בגד ים בחנות של נטע אלחמיסטר ונועה בני הייתה בהלם נוכח הפרסומים ומיהרה להגיש תלונה במשטרה. הזמרת עוד לא סגרה את החשבון עם המקרה העגום מבחינתה ובימים אלו היא עובדת על שיר חדש שצפוי לצאת לאור בקרוב מאד, בו היא מגוללת את הימים הקשים שעברו עליה מאז פרסום הסרטון המביך. בין היתר נכתב בשיר: " חצי מדינה כבר ראתה לך את הטוסיק, החצי השני עוד די תקוע בחזה. ואיך אפשר לומר שאין לזה את כל הפלוסים, כשאת מתחזקת דף של אינסטה שכזה".

כזכור, החנות שבמצלמות האבטחה שלה צולם סרטון העירום שהודלף בווטסאפ היא "בננות", בבעלותן של נטע אלחמיסטר ונועה בני. משטרת מרחב ירקון הודיעה על פתיחת חקירה בחשד לפגיעה בפרטיות בחנות, הממוקמת ברחוב בן יהודה בתל אביב. המשטרה פתחה בחקירה לאחר שבן זקן ומנהליה מיהרו להגיש תלונה ואף שלחו מכתב התראה לפני תביעה למנהלות החנות. כתב אישום הוגש נגד ארנן מייסלס על פריצה למצלמות האבטחה ושמירת תכנים מיניים.

עופר מנחם, מנהל יחסי הציבור של בן זקן, אמר בזמן הפרשה: "אנחנו המומים מרמת השפל והחדירה לפרטיות שאליה אנשים מגיעים תמורת פרסום או כסף, ואנו המומים שאנשים באים למדוד בגדים ומוצאים את עצמם נחשפים לסרטונים מהסוג הזה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן