הדיירים הוותיקים מאיימים לפרוש מהריאליטי


יש מי שלא אהב את כניסת הדיירים החדשים הזמניים וזה משתתפי האח הגדול שמאיימים בפרישה בגלל שהסיכוי לנצח קטן מולם.

דרמה של ממש בבית האח הגדול בזמן המשדר המרכזי וכניסת הדיירים החדשים התחילה סערה של ממש כאשר הדיירים הותיקים החלו להבין שנכנסים דיירים מפורסמים בלבד הם החלו להתלונן מהיחס שקיבלו מהמפורסמים וגם על האפשרות שאחד מהם עם הרבה כוח בחוץ ינצח וייקח את המיליון שקלים. מה בדיוק התרחש בזמן הפסקת הפרסומות האחרונה?

מהומה גדולה בבית האח הגדול עם כניסת הדיירים החדשים והמפורסמים לתוך הבית, הדיירים הותיקים התלוננו בזמן הפסקת הפרסומות בפני אחד השני וגם כמה נכנס לחדר האח הגדול בדרישה להסברים, לפי הדיווחים מתוך הבית הדיירים כרגע לא מסתדרים בניהם והדיירים מרגישים שהדיירים החדשים נכנסו עם אגו גדול ורצון לפרסום והדיירים הותיקים חוששים שהם יודחו אחד אחרי השני.

בנוסף תלונה נוספת של הדיירים הותיקים בזמן הפרסומות הייתה כלפי ההפקה על כך שהדיירים שנכנסו הם דיירים עם קהל גדול בחוץ והסיכוי של אחד הדיירים לנצח פחת מאוד, מה שאומר שישנו סיכוי גדול שלראשונה אחד הדיירים החדשים הוא יהיה המנצח? למרות הדיווח שההפקה הטילה כמה משימות על הדיירים החדשים עם כניסתם לתוך הבית ,הדיירים לא ממ מודעים למצב החדש ובתוך הבית סוער,ההפקה לפי הדיווחים כרגע לא ממש מנדבת מידע לדיירים הותיקים אבל הם סוערים מאוד חלק מהדיירים שנחשבים מובילים מאוד ודעתנים בבית מאיימים לעזוב כבר בשעה הקרובה ולעזוב הכל אחרי חוסר ההגינות, דרמה של ממש בדק' האחרונות בבית האח הגדול: הדיירים הותיקים מאוכזבים מכניסה של דיירים מפורסמים ומאיימים לפרוש וחלקם נמצאים כרגע בבית האח הגדול: איך ההפקה תגיב לדרישות הדיירים?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן