ינאי פרישר גוטמן: "מתגעגעים אליך אבא בכל נשימה"


ינאי, מיכל אמדרוסקי וארז גוטמן אחיו של אמיר כתב בפייסבוק לפני מספר שעות פוסט מצמרר לזכרו של אמיר פרישר גוטמן ז"ל לרגל יום הולדתו ה-42 שהיה אמור לחגוג אמיר שנהרג בטביעה בים לפני קצת יותר מחצי שנה שחגג את "יום ההולדת החדש" שקבע לעצמו לאחר שניצח את מחלת הסרטן שלא הייתה.

"אדם נולד גודל ומתפתח בעולם, מסלול דרך להשיג כמו שחלם, עולה יורד אוהב גם מתאכזב, ממשיך להגשים את משאלות הלב, פעם בשנה יש יום לשכוח הכל, פעם בשנה רק לחגוג בלי לשאול, חגיגה גדולה בדיוק כמו שאהבת, שהתחלפה בדמעות וגעגוע כי עזבת, ממריא וטס לאן – אני לא יודע, כתבת פעם ואז מצאת תשובה, הגעת הכי גבוה לשמים לפסגה ת.נ.צ.ב.ה יום הולדת 25/4, געגוע."

אימו של אמיר לא נשארה אדישה לפוסט הכואב והגיבה בתגובה "והדמעות" גולשת בשם זהבה כתבה "שולחת את החיזוקים שאפשר , לזכור ולאהוב אותך אמיר ביום הולדתך. חיבוק גדול ואוהב להורים ולאחים." בעלו של אמיר, ינאי פרישר גוטמן כתב באינסטגרם "לא זכור לי מתי היה גשם ביום הולדת שלך. אבל היום יש, השמיים משקפים את הסערה שפקדה את חיינו והפכה אותם מקצה לקצה. מתגעגעים אליך אבא בכל נשימה".

מיכל אמדורסקי העלתה סרטון של השניים לרשתות וכתבה: "לא יודעת למה אבל מכל ימי ההולדת שלך במהלך השנים הגרנדיוזיים והמתונים יותר זכורים לי 2 בעיקר…יומולדת אחד שסגרת איזה בר זוכרת שדיברנו אחה"צ וקבענו שעת הגעה.. אמרתי לך שאני הולכת לישון איזה שעה ובסוף לא קמתי…ולא הגעתי.. והרגשתי כאילו אכזבתי אותך נורא…צחקנו על זה במשך השנים…יומולדת שני זוכרת שאחרי ארוחת יומולדת במסה הלכנו אלי וכל הגג שלי היה מלא בנרות ואוירה מדהימה וכל החברים שאתה אוהב הגיעו והיית מאושר כל כך. אני בחוסר הבנה איך יש לך יומולדת אבל אתה לא כאן. הראש שלי לא השלים כנראה עם האובדן שלך…רוצה להגיד לך מזל טוב לחבק אותך להרגיש אותך.כ"כ כועסת אוף. מתסכל, קשה ולא נסבל לא יודעת עם מי אתה מסתובב אבל מקווה שיחגגו לך כמו שאתה אוהב! בגדול! אוהבת אותך מיצי.מזל טוב.אחותך".

פרישר גוטמן, בן 41 במותו, נכנס לים בחוף לא מוכרז עם אחייניתו בת ה-5 וחברת משפחה. השלושה נסחפו, וקבוצת גולשים חילצה אותם. צוות של מד"א ביצע בו פעולות החייאה במקום והוא פונה לבית החולים רמב"ם במצב קשה מאוד. פרישר גוטמן הגיע לחוף עם כמה מחבריו הקרובים בכדי לחגוג שנה להודעה על כך שאינו חולה בסרטן. האירוע תועד במצלמת וידאו עבור העונה הבאה של "מחוברים", בה אמור היה לקחת חלק. באופן מצמרר, פרסם פרישר גוטמן תמונה בה הוא נראה כשהוא בגבו אל הים בו הוא מזמין אנשים להרצאה אישית שלו שנקראה "על החיים ועל המוות".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן