אייל גולן, "מה קשור", שיר זוארץ ואופירה אסייג באירוע התרמה מיוחד


עמותת ילדים שלנו במרכז שניידר לרפואת ילדים, עורכת אירוע התרמה חגיגי, שמטרתו לגייס משאבים לטובת שדרוג "עולם הסטארלייט", מרכז פעילות חוויתי לילדים המטופלים במרכז שניידר, שמטרתו להעצים ולעודד את הילדים החולים.

האירוע התקיים ביום א', 22/4/2018 ב- 20:00, במוזיאון תל אביב לאמנות, וכלל קוקטייל קבלת פנים, ברכות, ומופע מקפיץ של האמנים שהתגייסו להופיע בהתנדבות: אייל גולן, שלישיית "מה קשור" ושיר זוארץ ובהנחייתה של אופירה אסייג. האירוע נערך במעמד כ- 500 מכובדים, נציגי ציבור ובכירי המשק הישראלי, זו השנה החמישית ברציפות, בהובלתה של חברת העמותה והמתנדבת, יפעת זוארץ.

עמותת "ילדים שלנו" הינה ארגון הידידים וזרוע גיוס המשאבים של מרכז שניידר לרפואת ילדים בישראל. העמותה נוסדה בשנת 1993 במטרה לפעול למען שיפור רווחתם של הילדים החולים ובני משפחותיהם, לקדם ולפתח את איכות הטיפול באמצעות רכישת ציוד רפואי מתקדם, תמיכה במחקר ומתן סיוע לצוות המטפל.

ילדים אינם "מבוגרים קטנים" ולכן יש להכיר בצרכים הייחודים של הילד בעת טיפולו. לאור זאת, תוכניות העמותה שמות דגש רב גם על החלקים הבריאים של הילד ויוצרים סביבה בה מתקיימות, לצד הפעילות הטיפולית, גם פעילויות חברתיות וחינוכיות העונות על צרכים אלה ומעניקות לילדים סביבה מפרה שיש בה גם רגעים של שמחה.

מתוך גישה זו, לפני 20 שנה לערך, בעזרתם הנדיבה של תורמים, הקמנו את פרויקט הדגל של העמותה, "עולם הסטארלייט", אחרי שנים של מחקרים, שהוכיחו שילדים זקוקים ליותר מאשר טיפול רפואי טוב בשביל להבריא; הם זקוקים לשמחה, לצחוק ולמשחק. המרכז פעיל בכל ימות השבוע, ומשרת את כל הילדים המבקרים בביה"ח, מינקות ועד גיל 18. הסטארלייט מציע לילדים מרחב משחק עשיר בסביבה מיוחדת ורגועה, שבו הם יכולים לשכוח ממחלתם לזמן קצר, להתחזק ולהתמודד טוב יותר עם מחלתם.

ההתפתחויות הטכנולוגיות שמציפות את עולמנו בעשור האחרון משפיעות כמעט על כל תחום בחיינו ובין היתר גם על התפתחותם וחינוכם של הילדים שלנו. על מנת שהסטארלייט ימשיך למלא את ייעודו, יעצים ויחזק את הילדים שלנו, בעזרתכם, נפעל להתאמתו להתפתחויות הטכנולוגיות ולעולמם של הילדים, שימשיכו לבקר וליהנות מהעולם הקסום של הסטארלייט.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן