ניקול ראידמן: "אני ליידי גאגא"

עזבו אתכם מאתרי נשים קבלו את BELLEMODE  – מגזין האופנה היחידי בישראל אשר מוקדש כל כולו לאופנה! כן כן, אופנה! אחרי שאותו מגזין עלה בגיליון ההשקה, מטורף על הדרת נשים הגיע הזמן לקצת עושר, מערכת omriTV.co.il קיבלה הצצה בלעדית (!) לכוכבת השער החדש ניקול ראידמן. קבלו קטעים בלעדים מהראיון המדובר שצולם בחנות שלה מאדם פומפידו בכיכר המדינה.

ניקול, כמה זוגות נעליים יש לך?: "אחרי 600 זוגות הפסקתי לספור".

ומהו הפריט הכי יקר שיש לך במלתחה?: "נעליים של ז'אן מרקו לורנזי, שיוצרו במיוחד בשבילי, בשווי 20 אלף אירו(!)".

ומה את חושבת על מותגי אופנה?: "ביום שג'יאני ורסאצ'ה מת, בית האופנה מת איתו. אני לא מכבדת את אחותו, דונטלה ורסאצ'ה, מצטערת; היא יוצרת שילוב של חוסר טעם ופרחיות". אני מאחלת לג'ון גליאנו שיאכל את האמת; הייתי לוקחת אותו לאושוויץ, להראות לו את מכונת ההשמדה כדי שיהיה אחראי למה שיצא לו מהפה. ביום ששמעתי על הדברים הנוראים שאמר, הפסקתי לקנות דיור, אף שהייתי מעריצה גדולה של בית האופנה. אני לא חושבת שזה מכבד את היהודים למכור בחנויות בישראל פריטים של אדם שמעריץ את היטלר. אני זוכרת שקיבלתי נעליים של גליאנו במתנה לבת שלי וזרקתי אותן".

רגע אז את בעצם ליידי גאגא לא: "אני מעריצה את ניקולה פורמיקטי, הסטייליסט הצמוד של ליידי גאגא ומעצב הבית של טרי מוגלר. הוא מעצב עתידני והנכון ביותר בימים אלה, רואה אופנה בצורה בלתי רגילה ועושה דברים שאחרים לא חשבו עליהם. הוא יוצא ממסגרת של חשיבה מקובעת, פורץ גבולות. כל נגיעות ה'חייזרות' שלו אולי יהיו רלוונטיים בעוד 30 שנה. אני מעריצה מאוד את היצירתיות שלו. ליידי גאגא היא מהפכה אופנתית בסטייל מטורף; מה שהיא מיישמת – אני חושבת. וניקולה אחראי לסטייל שלה בגבורה".

עורכת המגזין, מאיה פולק, הבטיחה כי צפויות הפתעות מסעירות, " לא נשאר אדישים לכלום!, פרובוקטיביות מובטחת"..

רוצים לקבל את הראיון המלא? הצטרפו לשירות באנר הבא (אני כבר מנוי, נשבע!)

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן