המלחמה בין אורנה דנינו למעיין אשכנזי עולה שלב

למרות שבמהלך העונה ראינו את אורנה דנינו רבה בכלל עם שני גולדשטיין והייתה החברה הטובה ביותר של אביחי אוחנה ומעיין אשכנזי, הכל השתנה ברגע שיצאו מהבית המפורסם. הזוג החליט להתרחק מאורנה ולנתק את הקשר איתה. אורנה, החליטה להפתיע את האחייניתה הקטנה שלה והכינה לה במיוחד סרטוני ברכות מלא מעט אנשים שמברכים אותה לקראת יום ההולדת שלה. האחיינות פגשה במקרה באשכנזי ברחובות הרצליה ואת הדרמה שעשתה לה מעיין אתם כבר יודעים. בתגובה החליטה אורנה להפיץ את הסיפור ואת הכעס שיש לה על חברתה לשעבר.

אורנה דנינו מסרה בתגובה: "האחיינית המקסימה שלי סיפרה לי שזה אכן מה שקרה. הופתעתי מאוד מהתגובה של מעיין, אני לא יכולה להעלות על דעתי סיבה להתנהג בצורה כל כך מבישה לילדה צעירה שלא עשתה דבר מלבד לפרגן למעיין. הילדה הרגישה מבויישת ונבוכה ליד חברותייה. אני מאחלת למעיין המון בהצלחה ומקווה שתמצא שלווה, כי מסתבר שהיא נורא כועסת מסיבה כלשהי. בכל מקרה, אני בוחרת שלא להתייחס להתנהגות בזויה כזאת ומעדיפה להודות בהזדמנות זו לעומר אדם, אייל גולן ומשה פרץ שפינו מזמנם והקדישו ברכה מרגשת לאחיינית שלי ולאחל לה המון המון מזל טוב".

מעיין אשכנזי מסרה בתגובה: "אין לי מושג על מה אתם מדברים. אני מעולם לא סירבתי לתמונה עם אף אחד או אחת משום סיבה. אין שום סיבה שאעשה זאת. אחרי הכל אותם אנשים הם אלו שהשאירו אותי בבית עד הגמר".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן