לאחר שנתיים אביו של אייל גולן שוחרר מהכלא


לאחר שנתיים: אביו של אייל גולן השתחרר מהכלא. דני ביטון הואשם והורשע בעבירות מין חמורות בקטינות בפרשת "משחקי חברה" לפני כארבע שנים. ביטון שוחרר בתחילת השבוע מהכלא. מאייל גולן נמסר "אין לנו קשר לדני ביטון"

אביו של אייל גולן, דני ביטון בן 67, השתחרר לפני יום העצמאות מהכלא לאחר שריצה עונש מאסר בן שנתיים. את העונש הקל יחסית קיבל ביטון במסגרת הסדר טיעון שעליו חתם בשנת 2015 עם הפרקליטות, ביטון הורשע שניצל קטינות בנסיבות מחמירות, שיבוש מהלכי משפט והשמדת ראיות. בית המשפט האשים את אביו של אייל גולן בכך שארגן מסיבות בהשתתפותן של נערות קטינות ובמפגשים מיניים בהם השתתף גם בנו הזמר, בעבר הודה אייל גולן שעשה מין אוראלי עם קטינה בזמן שאבא שלו נמצא בחדר הסמוך. למרות זאת בית המשפט החליט שלא להגיש כתב אישום נגד גולן והתיק נגדו נסגר עקב חוסר בראיות מספקות.

לפני שנה, בחודש יולי, הגיש ביטון בקשה לוועדת השחרורים של השב"ס וביקש קיצור של שליש בתקופת מאסרו, הוועדה דחתה את בקשת והוא נשאר בכלאו. מאז הפרשה שהתחילה לפני כמעט 4 שנים, אייל גולן ניתק כל קשר עם אביו, ולא הסכים לבקרו בבית הסוהר. מקורבים לגולן אמרו שהמשבר המשפחתי כל כך עמוק שגולן לעולם לא חדש את הקשר עם אביו.

ביטון היה בקשר מאד טוב עם בת זוגו לשעבר של אייל, רוסלנה רודינה, הוא אף פירסם לא מעט תמונות איתה ברשת בתקופה שלפני פרשת הקטינות. הקשר עם משפחתו של גולן ואביו נותק לחלוטין, מקורבים אומרים שאייל לא מוכן לשמוע את שמו. גולן מאשים את דני שבגללו נגרם לו זק תדמיתי גדול לקריירה באותן שנים בגלל הפרשה החמורה שהתפרסמה בכל מקום.

אשתו של דני ביטון מסרה בתגובה: " הכל בסדר, דני השתחרר. הכל בסדר". אייל גולן מסר "אין לנו קשר עם דני ביטון".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן