"יום עצוב למדינת ישראל. לא לפלסטין, כי לא קיימת מדינה כזאת"


יוצאת "האח הגדול" אביבית בר זוהר פרסמה לפני זמן קצר בחשבון האינסגרם שלה תמונה של חיילים לרגל יום הזיכרון. אביבית כתבה באנגלית ובעברית "זהו יום חשוב ועצוב למדינת ישראל, לא לפלסטין, כי לא קיימת מדינה כזאת"

בזמן שאמיר חצרוני מצלם סירטונים על הקברים של חללי צב"ל והזמרת אחינועם ניני שרה בטקס זיכרון משותף לישראלים ולפלסטינים, יש מי שאוהבת ודואגת רק למדינה שלה. והיא לא אחרת מכוכבת "האח הגדול", אביבית בר זוהר. כך כתבה בר זוהר מוקדם יותר, בעמוד האינסטגרם שלה "הצבא הישראלי הוא אחד הצבאות הטובים בעולם. האנושיות המקצועיות הערכים שמקנים לכל חייל וחיילת הם מהטובים בעולם". אביבית כתבה בשפה האנגלית ובעברית, לכ-76 אלף עוקביה ברחבי העולם בחשבון האינסטגרם.

"היום זהו יום מאוד עצוב למדינת ישראל, זהו יום שבו אלפים מחיילנו הטובים נהרגו או נרצחו בפעולות האיבה והטרור על ידי טרוריסטים ופיגועים שונים למיניהם. את היום הזה אנו היהודים ועם ישראל כאחד מקדישים אותו להם, על הנתינה ההקרבה המצוינות שכמעט לא רואים בשום צבא בעולם". עוד הוסיפה בר זוהר "זהו יום אבל למשפחות שלהם, אשר נאלצו לספוג אובדן של ילד או ילדה אשר נקטפו בעודם צעירים. בואו נרכין ראש ונבין את המשמעות הגדולה והעצומה של היום הזה".

בהמשך הפוסט הוסיפה "לכל העוקבים שלי בעולם מספרד, מאיטליה, מארצות הברית ומשאר המדינות" וטענה כי "אני מסבירה לכם שזהו יום מאוד חשוב ועצוב למדינת ישראל. לא לפלסטין, כי לא קיימת מדינה כזאת. כל מה שאתם רואים בחדשות בטלויזיה אצלכם זה שקר. אף פעם לא הייתה מדינה בשם פלסטין ואף פעם לא תהיה. זוהי המדינה שלנו וחיילים אלה הקריבו את גופם ונשמתם למען המדינה הזאת. בואו נרכין ראש. שלעולם לא תדעו צער כזה".

הגולשים מהירו לחבק את בר זוהר והגיבו לה מאות תגובות "את מדהימה, לא שכחת מאיפה באת – אוהבים אותך" נכתב לבר זוהר באחת התגובות, בתגובה אחרת נכתב "יום עצוב מאד, כל הכבוד שאת משתמשת בכוח שלה ברשת למען המדינה שלנו"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן