זמר מוכר שהשתתף ב"חי בלה לה לנד" נעצר בחשד לתקיפת ארוסתו

מאיר
זמר מוכר שהשתתף בתוכנית "חי בלה לה לנד" נעצר בחשד לתקיפת ארוסתו, הזמר הוא בן לזמר מפורסם. שוטרים הגיעו לביתו ועצרו אותו.

זמר בן 32, נעצר לאחר תלונה שהתקבלה במוקד 100 של המשטרה. הזמר נעצר אבל השוטרים עדין לא לקחו עדות מבת הזוג. הזמר ובת הזוג התארסו לפני כארבעה חודשים, הצעת הנישואים התרחשה במהלך הופעה של הזמר. הבוקר הוא עוכב לחקירה על ידי שוטרי משטרת רחובות. החשוד, מעולם הזמר הים תיכונית, הוא בנו של זמר מפורסם אחר שריצה בעבר עונש במאסר בגין הכאת אשתו. מי הזמר?

ניי

ראיתם את הזמר בתוכנית "חי בלה לה לנד" ושמעתם על מערכת היחסים המורכבת שיש לו עם אבא שלו, השניים היו מצויים בנתק ממושך במשך שנים ארוכות, אבל לאחר תקופה ארוכה של סכסוך החליטו השניים לגשר על הפערים ולהשאיר מאוחר את המחלוקת. האב היה חלק בהצעת הנישואים לארוסה שהותקפה.

חי לה

שיר לוי הוא הזמר המפורסם שנעצר בחשד לתקיפת אורסתו, הוא גדל בראש העין אצל סבו וסבתו, אותם חשב להוריו. בגיל ההתבגרות גילה שישי לוי, אותו חשב לאחיו, הוא אביו, ובגיל חמש עשרה פגש לראשונה את אמו, זיווה. בשנת 2005 הוציא לוי את אלבומו הראשון, "שמח בעולם", ובו הלהיט "בית קפה קטן". ב-2008 הוציא את אלבומו השני, "רגע של אושר", שלא זכה להצלחה רבה. בשנת 2011 הוציא לוי את אלבומו השלישי, "יום אחד תבקשי", אלבום זה זכה להצלחה רבה ובמיוחד שיר הנושא בעל אותו שם, שכתבה שחף וולמן והלחין שי רביזדה בשנים 2012–2013 השתתף לוי בעונתה השנייה של תוכנית המציאות, "חי בלה לה לנד".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן