הרשת נגד שי מיקה "מתי מזמנים אותה לחקירה באזהרה על מה שקרה לתאיר ראדה ?"

040440
חברת הילדות של תאיר ראדה ניצחה אמש (רביעי) בגמר "האח הגדול" והתגובות ברשת לא איחרו לבוא "מתי מזמנים את שי מיקה לחקירה באזהרה על מה שקרה לתאיר ראדה?"

רגע אחרי גמר העונה השביעית של "האח הגדול", העונה שעוררה סערות ופרישות זכתה המתמודדת שי מיקה יפרח מקצרין שניצחה את דודו כהן, עומרי בן נתן וברק אדרי. ברשת התעררו במהלך העונה דיונים רבים על מיקה וחברתה תאיר ראדה ז"ל, בקבוצת "כל האמת על רצח תאיר ראדה" לא אהבו לראות את מיקה מדברת על חברתה ואף הפיצו את סרטון שחזור הרצח של מיקה.

לפני כחודש אמא של תאיר ראדה, אילנה ראדה פתחה את הפה נגד הפקת האח הגדול ואמרה "אני פניתי להפקה שלא תעשה שימוש במוות של הבת שלי, שלא תכניס מתמודדים שהאייטם שלהם הוא החברות עם תאיר, אני לא מאמינה לה, איפה הייתה החברה הטובה ביום הרצח?" בתגובה ראשונה לאחר הגמר אמרה שי מיקה ״תאיר חלק מהחיים שלי לנצח. הסיפור הזה הוא חלק ממני וזה ילווה אותי תמיד, איבדתי חברה טובה שלי, ולא השתמשתי בסיפור הזה״.

מיד לאחר גמר "האח הגדול" ששודר אמש (רביעי) התחילו לעלות לא מעט פוסטים על הפרשה "הרצחת וגם ירשת" נרשם באחד הפוסטים הבוטים ברמיזה למידע שיש לשי מיקה על רצח תאיר ראדה. בפוסט אחר רשם הפרשן רון קופמן "מתי מזמנים את שי מיקה לחקירה באזהרה על מה שקרה לתאיר ראדה?". אז האם הדיונים עברו את הגבול או שיש אמת מסתורית על הרצח?

חדש

unnamed (11)

unnamed (12)

unnamed (13)

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן