אמא של אור סיונוב בתגובה ראשונה להדחתו של שי חי

303030303030303
רגע אחרי הדרמה הגדולה בעונה השביעית של "האח הגדול": שי חי, תניה גרבר ואיציק כרסנטי עזבו את הריאליטי אחרי ששי חי בעט במיצג אומנותי שהכינה המתמודדת אור סיונוב. אמא של הדיירת מפרסת הודעה "אלימות מכל סוג שהוא כלפי אחר הינה פסולה, אין לה מקום בתכנית טלויזיה והיא מחייבת אמירה מצד ההפקה כפי שנעשה הפעם"

אתמול פורסם לראשונה בפורטל עומרי חיון על תקרית אלימה שהתרחשה בתוך הבית המצולם. לפי מידע שהגיע לפורטל אור סיונוב איימה על הפקת התוכנית בעיזבה מידית אם שי חי לא מודח הפעם על אלימות. התקרית החלה מקריאות בחוץ של אוהדים צופים שקראו להפסיק את החרם על המתמודד שי חי. בתגובה צעקה אור על הצועקים בחוץ מה שעיצבן את שי שבתגובה התחיל לבעוט בחפצים בבית ובובות שאור בנתה לאורך העונה. אבל השיא התרחש כששי חי זרק חפצים לכיון של אור סיונוב.

לפני מספר דקות פרסמו הודעה רשמית משפחתה של אור "בוקר טוב, כפי שפורסם שי חי נתקף אמש בהתקף זעם נוסף ובעט במיצג האומנותי שאור הכינה לברק והרס אותו. לאחר מספר הזדמנויות שניתנו לשי חי עקב גילויי אלימות קודמים, הוא נדרש הפעם לעזוב את הבית על ידי ההפקה. אליו הצטרפו תניה ואיציק (נכון לכרגע, עדיין לא ברור אם תניה ואיציק ישובו אל הבית- אנחנו מחכים לעדכון הרשמי). גילוי אלימות זה בבית האח הכדול, מצטרף כאמור למסכת גילויי אלימות שבוצעו על ידי שי חי כנגד דיירים רבית בבית. אלימות מכל סוג שהוא כלפי אחר הינה פסולה, אין לה מקום בתכנית טלויזיה והיא מחייבת אמירה מצד ההפקה כפי שנעשה הפעם. אנו מצטערים שדיירי הבית נאלצו לחוות אלימות מסוג זה במהלך התכנית ומחזקים את מי שנשאר בבית על התמודדותם מול כך במהלך 86 ימים. אנו מצפות להמשך תכנית מעניינת, מצחיקה ומאתגרת שבה כולנו נוכל להמשיך ולהכיר לעומק את יתר המתמודדים."

עומרי חיון חושף את כל האמת על המכות בהאח הגדול! לחצו פליי!

דלף: צפו בסרטון שצונזר – מכות בשידור חי! חפשו באפל ואנדרואיד את אפליקצית עומרי חיון. מי שידרג את האפליקציה 5 כוכבים יקבל את הסרטון! לצפייה לפני כולם בסרטון לחצו כאן

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן