תם עידן הפרובוקציות? פייסבוק חסמו את אמיר חצרוני לאחר שתמך באינתיפאדה הערבית

חח
פייסבוק נגד אמיר חצרוני: האם זה סופו של הפרובוקציות מבית חצרוני? אחרי שהביע תמיכה באינתיפאדה הערבית החדשה וכתב בפייסבוק "לא אוהב מתנחלים אני שמח שהם מתים" החליטו בהנהלת פייסבוק לחסום את חצרוני מהרשת החברתית.

לפני מספר שבועות נחסם חצרוני מ"פייסבוק" אחרי שחשף את מספר הטלפון של האקסית שתקפה אותו בסין. בהודעה שקיבל הוא נחסם למשך חודש ימים. כעבור מספר יומים הוא פתח את עמוד "אמיר חצרוני – הפרופסור" ואתמול (רביעי) בעקבות פוסט פוליטי בו הצהיר כי הוא תומך באינתיפאידת הטרור הערבית בו גם כתב "אברהם אבינו היה מתחנגל עם ערביות" החליטו בפייסבוק לחסום את העמוד שלו למשך שבוע.

mm

כך כתב חצרוני בסטטוס שכתב "באינתיפאדה הזו אני נוטה לתמוך בצד הערבי. למדינה שהגלתה אותי לקצה העולם ומונעת ממניל להתפרנס בכבוד במקצועי רק בגלל שאני אנטי-ציוני, אנטי-דתי, אנטי-מזרחי ומעדיף אנורקטיות על נשים בשלות – אין זכות קיום. עדיף שתלך לגריטה. למי שיגיד שזה מה שהנאצים האנטישמים היו רוצים שיקרה אזכיר שהנאצים האנטישמים גם רצון להשתין, לאכול ולזין ובכל זאת אנחנו לא נמנעים מלאכול, לשתות ולזיין. ובכל זאת, תמיכתי בצד הערבי מתונה יחסית – בניגוד לח"כ חנין זועבי, למשל. הסיבה איננה הבדלי מגדר או מוצא אלא שהמגעים על החתמתי כפרשן לענייני ציונות במהדורה האנגלית של אל ג'זירה שהתחילו בתנופה נגררים בעצלתיים. מכאן, מתבקשת תשובה לשאלה – האם היית מוכן לתמוך במתנחלים אם היו מסדרים לי תוכנית בערוץ 7, לדוגמא. התשובה שלילית. לא רק שלערוץ 7 אין רייטינג – אני גם לא מאמין למילה של מתנחלים. מניסיוני המר עם אוניברסיטת אריאל, למדתי שמדובר בשקרנים פתולוגיים שבשביל לשלוט בהר הבית יסכימו להצהיר בשבועה שאברהם אבינו היה רוצח ילדים פוליגמי שהתחנגל עם ערביות".

12039058_10153473467232529_3742188280635314797_o

כזכור לפני כשבועיים כתב פרופסור אמיר חצרוני פוסט שערוריית ב"פייסבוק" לאחר פיגוע הרצח באיתמר "אני שמח לא רק כשמתנחלים מגב ההר מתים, ידיעות כאלה יכולות להביא אותי להרים כוסית ולברך שהחיינו". לפי גורמים בפייסבוק אמיר חצרוני מעורר את הרוחות בתקופה רגישה ולכן מנסים בכך דרך להסיר אותו מפייסבוק. האם זה סופה של תקופה?

חצרוני מסר לנו בתגובה:
"לצערי, facebook נכנע ללחץ של גורמים לאומנים אנטי דמוקרטיים שמנסים לסתום את הפה לעמדות אנטי-ציוניות לגיטימיות. זוהי הוכחה נוספת שמדינת ישראל איננה דמוקרטיה, ושאין לה זכות קיום במתכונתה הנוכחית."

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן