חופית טייב על שרון גל: "היה לי איתו סּקסּ מגניב וזהו"

 

40504

האקסית ויוצאת "היפה והחנון" חופית טייב בשיחה עם תחקירנית בתכנית "הכל אישי עם חיים אתגר" חושפת כי הקשר בינה ובין חבר הכנסת שרון גל היה קשר מִינֵי בלבד, "היה לי איתו סּקסּ מגניב וזהו, זה לא היה בקטע של דיטיים סוערים עם נרות לאור ירח, ממש לא" אומרת טייב.

חרושת השמועות בעניין הזוגיות החדשה של יוצאת "האח הגדול" לשעבר האישה והסיליקון, אביבית בר זוהר – עולה על גדותייה, בביצה מדברים על מערכת יחסים חדשה בין בר זוהר לבין חברת הכנסת שרון גל.

חופית טייב, האקסית של שרון גל, ויוצאת "היפה והחנון" התראיינה היום לתכנית של חיים אתגר בערוץ 2, "הכל אישי", ונשאלה כמובן על מערכת היחסים שלה ושל האקס גל, כנשאלה טייב על ההתנהלות של מערכת היחסים לשעבר בינה ובין גל, השיבה: "לא יודעת. זה זרם, מאמי. זה היה בקטע של סּקסּ מגניב וזהו. לא היה בקטע של דייטים סוערים עם נרות לאור הירח".

כשנשאלה מה היא חושבת על מערכת היחסים החדשה של גל עם בר זוהר ענתה: "הוא לא אמור להתחתן? דיי. טוב נו, שייהנה. אני בטוחה שהוא כבר לא יהיה בכנסת, הרס לעצמו תדמיתית, חבר כנסת יוצא עם אביבית בר זוהר? הוא מקסים, אבל צריך בשבילו מלא מלא אנרגיות". אתם יכולים לשער לעצמכם לאילו "אנרגיות" מתכוונת טייב.

בר זוהר

"הזוג החדש והמדובר של היום הוא חבר הכנסת שרון גל וכוכבת הריאליטי אביבית בר זוהר, הם כרגע מכחישים את הזוגיות. זו לא הפעם הראשונה שגל יוצא עם פליטת ריאלטי, הוא היה בזוגיות ארוכה עם קרן בן דוד כוכבת "מעושרות" ומסתבר שניהל סוג של קשר רומנטי עם חופית טייב מ"היפה והחנון". הנה שיחה שניהלנו איתה ושודרה היום בתוכנית":

צפו בראיון המלא:

הזוג החדש והמדובר של היום הוא חבר הכנסת שרון גל וכוכבת הריאליטי אביבית בר זוהר, הם כרגע מכחישים את הזוגיות. זו לא הפעם …

Posted by ‎הכל אישי עם חיים אתגר‎ on Tuesday, August 18, 2015

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן