בת זוגו לשעבר של איציק זוהר: "הוא הרס לי את החיים"

11720141_10207169657182392_57084880_n

לי אהרונוב (טל) בת זוגו לשעבר של איציק זוהר, יוצא עונת ה-VIP האחרונה של "האח הגדול" מתארת מציאות קשה מאוד של חובות, אהבה עצמית בלבד מצידו של זוהר, ואי תשלום מזונות, כך פורסם בראיון עמה באתר 'מעריב'.

בימים אלו בדיוק כשהוא מנסה לתחזק זוגיות עם האקסית מעבר, נטלי עטיה מספרת לי אהרונוב (טל) בראיון לכתבת ליאורה גולדנברג-שטרן באתר 'מעריב' כי היא שקועה עמוק בחובות, לטענתה באשמתו.

לי אהרונוב (34) מספרת שאיציק זוהר חייב לה בסביבות ה-200 אלף שקל, על דירות ששכרו יחדיו כשהיו זוג ולא שילמו עליהם עד עתה. לטענתה זוהר הכניס אותה לחובות מול השוק האפור, בנקים, עירייה וחשמל. מלבד זאת, מסרב זוהר לשלם לה דמי מזונות, והיא נאלצת להתמודד עם עבריינים מהשוק האפור. היא מתארת מצב קשה בו היא כאמא לארבעה ילדים, לא מצליחה לשרוד ונמצאת בחובות יומיים.

 

זוהר הציע לה להכריז פשיטת רגל, אך היא מסרבת. בימים אלו מתכננת אהרונוב להגיש נגדו תביעה ולתבוע אותו עבור דמי המזונות שלא שילם.

מייצוג 1, המנהלים את איציק זוהר, נמסר בתגובה: ״אנחנו חיים במדינת חוק. יש גופים שתפקידם לפתור סוגיות מסוג זה, והם יוכלו לתת תגובה מנומקת על פי חוק. אנחנו לא חלק מפרק של הסדרה הבורר".

האם יש לנטלי עטיה ממה לחשוש?
האם יש לנטלי עטיה ממה לחשוש?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן