נטלי דדון תומכת בסטלה עמר וסופגת חזרה אש מהגולשים

ללא שם

רגעים ספורים לפני הגמר של עונת ה- VIP של האח הגדול הדוגמנית המפורסמת נטלי דדון מעלה תמונה של סטלה עמר לחשבון האינסטגרם שלה ובו היא כותבת "סטלה היא שילוב של לב, רגישות, אופי ועוצמה", "חייבים להביא את סטלה עמר לגמר", וסופגת בחזרה עשרות תגובות נאצה.

רק 3 ימים לפני הגמר של האח הגדול ויממה לפני הדחה כפולה של 2 מתמודדים מבית האח, מפרסמת הדוגמנית נטלי דדון פוסט במסגרתו היא מציגה את אהדתה הרבה לדיירת סטלה עמר, הגולשים לא נשארים חייבים ומהרים לתקוף חזרה את דדון.

כך כותבת נטלי דדון: "אני מרגישה שזהו הרגע בו אני אומרת תודה למישהי שהייתה שם בשבילי ברגע הנכון , את סטלה עמר הכרתי כשהייתה שופטת בתכנית בה השתתפתי בעבר. הייתי בחורה צעירה. טירונית. חסרת בטחון. סטלה זיהתה אותי. תמכה בי, הדריכה אותי, הובילה אותי עם רגישות ולב ענק. דרכה הבנתי שאני חייבת לאהוב ולקבל את עצמי כמו שאני. הכרתי אישה מדהימה וגדולה מהחיים.  בה מתחיל השינוי!!! הקבלה !!! שבירת כל המוסכמות של מה יפה ונכון ולא דרך מגזינים המכתיבים לילדים שלנו או לעצמנו איך להראות , יופי שניתן למצוא בכל אחד ואחת ולא האחזות בחיצוניות בלבד , שילוב של לב, רגישות, אופי ועוצמה!!!! ואל תרשמו לי תגובות על סמך סצינה או קטעים מתוכנית בתנאים לא טבעיים, רגעים מתוך חיים שלמים של אדם מדהים !!!!! אין כמו ניסיון אישי והכרות עם האדם , אם תזכו כמוני להכיר מקרוב , תשללו , בינתיים תסמכו עליי !!!! אני בעד סטלה. ואני לא נוהגת לבקש או לקחת צד אבל המקרה הזה מחייב !!!!!! חייבים להביא את סטלה לגמר תודה יקרים שלי, אז מי איתי?".

BB_VIP_2_180515_07_stella_yarrdiing_x5

הגולשים בתגובה לא נשארו חייבים, אחד הגולשים כתב "סטלה- רוע, מרמור והתנשאות", אחר כתב "בתור אישה לעבור בין כל הבנות בבית ולשאול כל אחת אם היא במחזור בחוץ ביחד עם כל הדיירים, ולהגיד העטיפה היא שלך שיר בצורה הכי מגעילה שיש ולצעוק עליה את בוגדנית וצבועה מספר אחת וכל זה לא לבד, לא פנים מול פנים, לא בצורה עדינה אלא בצעקות ובגועל אז זה ממש לא להגיד לשיר שיש עטיפות שצריך להרים ולא לזרוק ואם היא לא הייתה רעה ומגעילה היא הייתה לוקחת את שיר לצד ואומרת לה בצורה יפה שהיא רוצה להיות במקום נקי והגייני ושזה מפריע לה", באחת התגובות נכתב "סטלה היא אישה גסה, בוטה ולא ראיתי שהיא בדיוק חכמה, מה שהיא עשתה לשיר אלמליח הוא בלתי נסלח, היא אישה ברוטלית ומזעזעת".

ללא שם

לאחר מספר שעות מגיבה נטלי דדון חזרה לכל הגולשים: חברים יש מציאות ויש תכנית ריאלטי. בואו נסכם שמי שמרגיש כמוני מוזמן לסמס לסטלה. מי שלא אני מכבדת ומעריכה את דעתו. זכותנו לחשוב שונה ואחר, אחרת היה משעמם. שתהיה לכולנו שבת מקסימה וכייפית. ושהמציאות תחייך אלינו תמיד אמן ❤ נשיקות, נטלי".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן