ביונסה חושפת את הסוד הגדול שלה ומצליחה לעורר זעם רב

קווין בי הבטיחה שתגלה מידע אישי חשוב עליה, בשידור חי בתכנית "גוד מורנינג אמריקה", אלפי המעריצים היו נרגשים ומתוחים כשציפו להודעה הדרמטית של ביונסה, אבל כגודל הציפיה – גודל האכזבה.

קווין בי התארחה ב"גוד מורנינג אמריקה", והבטיחה לכולם הודעה דרמטית, אך מסתבר כי היא רק חשפה את "תוכנית מהפכת 22 הימים", שהיא דיאטה טבעונית שבחרה לקחת חלק בה, מסתבר שכשהכריזה ביונסה שיש לה "משהו שאני חייבת לחלוק עם כולם", היא התכוונה רק לדיאטה שלה.

לפני כשנתיים אימצה הזמרת המפורסמת את הדיאטה, וכעת היא משווקת אותה כשירות של ארוחות מוכנות עד לבית, כעת היא בחרה להיחשף ולספר כמה הדיאטה הזו טובה.

במהלך הראיון אומרת ביונסה "אני לא אישה רזה מאוד מטבעי, יש לי קימורים ואני גאה בהם, מגיל צעיר נאבקתי בדיאטות שונות. היה לי קשה למצוא משהו שבאמת עובד ושעוזר לשמור על המשקל לתקופה". היא מוסיפה ואומרת שהדיאטה הטבעונית שלה לא רק עוזרת לה להיראות חטובה ורזה, אלא גם גורמת לה להיראות צעירה מתמיד, "העור שלי נמתח, הרגשתי רזה וחטובה מתמיד, המשקל גם לא חזר יותר", אומרת ביונסה.

אלפי המעריצים של הזמרת המפורסמת התקוממו, בין המצייצים ניתן היה למצוא תגובות כמו "עושה מאיתנו צחוק", "עשתה דרמה ובסוף הודיעה שהיא רק אוכלת עשב", "אני כבר ציפתי לשמוע הודעה על היריון שני שלה", או "חשבתי שמדובר בדיסק חדש שלה כבר".

צפו בהודעה של ביונסה:

https://www.youtube.com/watch?v=coRUfQZgZ9A

bbyupoi_6_g

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן