בדרך אל הגמר? איציק זוהר ונטלי עטיה קרובים מתמיד

הכדורגלן איציק זוהר, והדוגמנית לשעבר נטלי עטיה, שכבר כיכבו בעבר כזוג לתקופה מאוד קצרה של כשבועיים, מתקרבים שוב אחד אל השניה, והפעם במסגרת צילומי עונת ה- VIP הנוכחית של "האח הגדול", בה שניהם משתתפים.

ShowImage

כשחשפנו לכם את הרשימה הסופית של הסלבס שהולכים להשתתף השנה בעונת VIP של "האח הגדול", לא תיארנו לעצמנו שזה מה שהולך לקרות. בימים האחרונים, צופי ערוץ השידור החי של "האח הגדול" יכולים להבחין כי הכדורגלן לשעבר איציק זוהר, והדוגמנית לשעבר נטלי עטיה מדגמנים יחסים קרובים, משו ונראים קרובים מתמיד.

לא ברור אם מדובר במזימה או סוג של תכנית משותפת בין השניים כדי להתקרב כמה שיותר לשלבים הגבוהים בתכנית (מישהו אמר גמר?), אבל נדמה כי השנים הבינו כי הכוח שלהם בעונת הVIP הנוכחית כזוג מאוחד יותר חזק מאשר של כל אחד בנפרד והחליטו לאחד כוחות.

זוהר הוא לא היחיד איתו בחרה עטיה להסתובב בחייה הפרטיים, גם לנירו לוי היה עניין עם הדוגמנית לשעבר. אך יחד עם זאת, נדמה כי בבית האח הגדול בחרה עטיה להתקרב דווקא לאיציק זוהר.

האם אנחנו הולכים לראות את נטלי עטיה ואיציק זוהר בגמר הקרוב של העונה הנוכחית? רק הזמן יגיד, או שאולי זה תלוי בכמה יתהדק הקשר הזוגי בינהם?

00022.jpg_tap 3331

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן