דרמה בהאח הגדול VIP: הפסיכיאטר אילן רבינוביץ' ואיגוד הרופאים הישראלי דורשים להדיח משתתף

1504137-18
"המשתתף סובל ממצוקה נפשית, לשקול מחדש התמודדותו באח הגדול" הפסיכיאטר ד"ר אילן רבינוביץ' מעורר סערה בעונת ה-VIP של האח הגדול. במכתב שכתב לוועדת האתיקה של ההסתדרות הרפואית הוא טוען כי מתמודד בעונה סובל מהפרעת בריאות נפשית רעועה. ודרוש מהפקת התכנית להוציא אותו מהריאליטי. "ההסתדרות הרפואית", איגוד הרופאים הישראלי, מצטרף הבוקר לקריאה להדיח את המטופל בקנאביס רפואי מ'האח הגדול'.

שוב פעם "האח הגדול" מככבת בפרשת בריאות הנפש. הפסיכיאטר ד"ר אילן רבינוביץ' שלדבריו טיפל במתמודד "האח הגדול VIP" העביר לוועדת האתיקה של ההסתדרות הרפואית מכתב וטענות באשר לבריאותו הנפשית של המטופל ודרקש להדיח אותו מהבית באופן מידי. בהפקת התכנית התלבטו ולבסוף הדייר נכנס לבית האח הגדול.

במכתב שכתב רבינוביץ' אמר "למיטב הבנתי, הובטחה לכאורה למטופל 'אספקת ג'וינטים' כחלק מאמצעי הפיתוי לכניסתו לבית" עוד מוסיף ואומר "המתמודד סיפר לי שהגיע לפת לחם, שהוא ממורמר מתמיד על התעשייה שלא מכירה בכישרונו, שהוא עצבני וכועס על קשת"

במכתב המלא כותב הפסיכיאטר "על פניו אדם הנאלץ להשתמש בקנביס רפואי ועבר במשך שנים טיפול ותמיכה פסיכיאטריים, חשוף יותר מאחרים למשברים נפשיים בעקבות התנאים הסגורים בתוכנית".

1294767-18

"ההסתדרות הרפואית", איגוד הרופאים הישראלי, שלח בדקות האחרונות מכתב הקורא ללהדיח את המטופל בקנאביס רפואי מ'האח הגדול', לאחר דרישתו של הפסיכיאטר אילן רבינוביץ' ופניתו להפקת התכנית ולהנהלת 'קשת' בדרישה לעצור את כניסתו של הדייר המחזיק ברשיון שימוש בקנאביס.

מהפקת התכנית נמסר בתגובה: "הצוות המקצועי הרפואי מלווה את מתמודדי התכנית לאורך שהותם בבית האח.
זאת לאחר תהליך קפדני שהתקיים טרום כניסתם. בעניינים רפואיים, ההפקה פועלת על פי הנחיות הצוות הרפואי תחת חיסיון רפואי מוחלט ובהתאם לכללי הרשות השניה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן