האם בעלה לשעבר של פמלה אנדרסון יפיץ תמונות אינטימיות שלה?

Martin Katz Jewel Suite Debuts At The New York Palace

הו פמלה, היית צריכה לדעת שהוא דושבאג. פמלה אנדרסון וריק סלומון נמצאים במאבק גירושים מכוער במיוחד, במסגרתו הוצא צו הרחקה לריק מפמלה וילדיה מחשש לשלומם. סלומון בינתיים מפיץ תמונות אינטימיות שלה בין חברים, שומר תלתלים שלה בכספת, שולח לה ולחבריה אימיילים מפחידים ומתעלם מצווי זימון לבית משפט. אימאל'ה. 

צו ההרחקה של פמלה אנדרסון נגד בעלה לשעבר, ריק סלומון, הורחב. אנדרסון הגישה בקשת לגירושין לפני חודשיים ולפני חודש הוציאה צו הרחקה זמני נגד שחקן הפוקר, בטענה שסלומון התנהג כלפיה באלימות והיא חוששת לשלומה. הצו הורחב, זאת למרות שפמלה עצמה לא הצליחה לעמוד בעצמה בצו ההרחקה והתחרטה על בקשת הגירושין שהגישה בשנה שעברה.

לבקשתה הראשונה להוצאת צו ההרחקה, לפני כחודש, היא הוסיפה צילומי מסך של סמסים ואימיילים בין סלומון וחבריה, שכוללים האשמות כלפי אנדרסון בת ה-47. בהודעה אחת, סלומון האשים את השחקנית שהיא "רוצחת תינוקות סדרתית", כינה אותה בשמות כמו "כלבה זקנה ומכוערת" ו"נרקומנית".

1404848581_pam-anderson-rick-soloman-zoom
יאללה, שחררו. פמלה אנדרסון וריק סלומון, תיפרדו כבר.

 

דובריה של אנדרסון הגיבו לדברים ואמרו: "טענותיו לגבי גברת אנדרסון מגוחכים ולא שווים תגובה. היא ממשיכה הלאה בחייה ומבלה זמן איכות עם משפחתה, זוהי תקופה עצובה עבורה".

ריק סלומון לכשעצמו הוא דושבאג די מקצועי. מעבר להיותו הבעל הדפקט של פמלה אנדרסון הוא גם מוכר כמי שאחראי ליצירת המופת "לילה אחד בפאריס", ומי שכיכב לצידה של פאריס הילטון באותה קלטת מדוברת.
לדבריה של הכוכבת, לאחר שהגישה את הבקשה לצו הרחקה, סיפרה לעיתונאים כי סלומון צילם אותה בתמונות אינטימיות ללא ידיעתה והפיץ בין מכרים משותפים, ולאחר שהסתפרה קצוץ, שמר תלתל משיערה בכספת.

Untitled
בימים שמחים יותר. קצרים מאד, אבל שמחים.

 

בינתיים, השופטת שאישרה את ההרחבה לצו ההרחקה, דחתה את הדיון בעניין גירושיהם לחודש הבא, כדי שלאנדרסון ולסלומון, שמקפיד באופן קבוע להבריז מהזימונים שנשלחים אליו על ידי בית המשפט, להתארגן על ניירת הגירושין.

הזוג התחתן לראשונה ב-2007 אבל חודשיים בלבד אחרי שהחליפו נדרים התגרשו. בינואר 2014 הניצוצות ביניהם ניצתו שוב והם התחתנו שנית.

אנדרסון הגישה בקשה לגירושין חצי שנה אחרי החתונה השניה, אך אחרי חודשיים חזרה בה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן