בקטע טוב: נאור אורמיה חוגג יום הולדת

unnamed (2)

אחרי שנה מוצלחת במיוחד של הזמיר שלמד לבשל, קיבל תכנית ומחזיק בלי עין רעה בזוגיות יציבה ופוטוגנית, נאור אורמיה משחרר כפתור וחוגג 23 אביבים. כל הפרטים.

זו בהחלט היתה השנה של נאור אורמיה, ועכשיו הגיע הזמן לחגוג אותה. הזמר שכיכב בתכנית הריאליטי VIP "הצילו! אני לא יודע לבשל" ולאחר מכן הגיש את תכנית האירוח "בקטע טוב" עם הדר לוי בערוץ 24 (שנמצאת במגעים לעונה נוספת), נאור התפנה אתמול מענייני השואו ביז וחג הפסח כדי לחגוג את מה שחשוב באמת: את יום הולדתו ה-23.

unnamed (3)

את ערב יום ההולדת פתחו נאור ובת זוגו אותה חובק בשנה וחצי האחרונה, קורל, בארוחה רומנטית במסעדה ומשם המשיכו לחגוג עם החברים במועדון בתל-אביב. הזוג הפגין דביקות פוטוגנית, ומה הפלא כשהאשה מפתיעה את בן הזוג ב"אקס בוקס" ליום ההולדת? גברי כל העולם בהחלט יעידו שזו לא מתנה מובנת מאליה.

naor
יש לו את כל הסיבות לחגוג. נאור אורמיה בן 23

 

 

naorkoral
דביקים, ולא רק בגלל האקס בוקס. נאור ומעיין מפגינים זוגיות פוטוגנית

 

מפה הזוג צפוי להמשיך את היום לטיפול ספא מפנק, והם ממש לא מתכוונים לעצור שם – בשבוע הבא הזוג המבסוט ימשיך לחגוג את יום ההולדת בנופש באילת, וינוח רגע לפני עוד עבודה קשה שצפויה לנאור, לקראת צאת האלבום השלישי וסינגל חדש, "עוד לילה", שצפוי לצאת ממש אחרי החג. חמסה, חמסה, חמסה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן