קים קרדשיאן תאלץ להסיר את הרחם אם תלד ילד נוסף

INF - Kim Kardashian Shows Off Newly Platinum Blonde Locks

קים קרדשיאן מעולם לא הסתירה את העובדה שהיא מנסה להיכנס להריון שוב עם בעלה, קניה ווסט, אבל כוכבת הריאליטי חשפה שהולך לזה להיות מחיר כבד מאד. 

לכוכבת בת ה-34 נאמר על ידי רופאיה שהיא תצטרך לעבור ניתוח להסרת הרחם אם תיכנס להריון שוב. בקדימון לפרק הקרוב של "משפחת קרדשיאן", קים נראית כשהיא מתקשרת לקניה לבשר לו את החדשות הרעות, לאחר שביקרה אצל רופא פוריות.

"אני מנסה להשיג את קניה, כי בדיוק חזרתי מרופא הפוריות והם צריכים שאכנס לניתוח כדי לנקות משהו ברחם", אומרת קים בקריינות לתכנית. כשהשיגה את קניה היא אומרת לו: "הרופא הזה שהייתי אצלו היום דיבר אתי על האופציה הכי גרועה. הוא היה כזה 'אוקי, כשתלדי את התינוק שלך, הוא יהיה האחרון. הבעיה עם השיליה שלך התפשטה לרחם".

Kim-Kardashian
קים מתקשרת לקניה לבשר לו את החדשות הרעות. מתוך הפרק הבא של "משפחת קרדשיאן".

 

"אז כשתלדי עוד תינוק, השיליה תצנח ואז עם צוות רופאים שיחכו לך תעברי הסרה של הרחם מיידית, כי את לא יכולה לאבד כל כך הרבה דם", תיארה את מה שהרופא אמר לה.

קים, שהביאה לעולם את בתה נורת' לפני כמעט שנתיים, היתה פתוחה בנוגע לרצון שלה ללדת ילדים נוספים, זאת על אף שאמרה במקביל שהיא לא היתה מעוניינת להיכנס להריון שוב.

"כשהייתי בהריון עם נורת', אמרתי לכולם שלא משנה כמה כסף ישלמו לי, אני לא מוכנה לעבור את החוויה הזו שוב", היא הסבירה, "ועכשיו, אין משהו בעולם שאני יותר רוצה מאשר להיות בהריון". קים בעבר חשפה שהיא וקניה עושים את זה 100 פעמים ביום בנסיון להיכנס להריון.

kim-kardashian-north-west-matching-black-tank-dresses
קים ונורת'. אין דבר שקים רוצה יותר היום מלהיות בהריון שוב.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן