60 שנה לאירוויזיון: דנה אינטרנשיונל וקונצ'יטה וורסט עושות היסטוריה עם השיר Waterloo

danacon3

יש נשים גדולות מהחיים. דנה אינטרנשיונל וזוכת האיווריזיון 2014 קונצ'יטה וורסט הוזמנו להופיע באירוע 60 שנה לאירוויזיון המיוחד בלונדון. ההפקה הצליחה להתל במעריצי האירוויזיון, וסיפקה רגע היסטורי ומפתיע בהופעה משותפת של השתיים. כל הפרטים.

לא כל יום שתי דיוות נפגשות על במה אחת, אבל אמש באפולו האמרסמית' הלונדוני, ההיסטוריה הזו קרתה. דנה אינטרנשיונל וקונצ'יטה וורסט שהוזמנו להופיע עם שיריהן המנצחים באירוויזיון, "דיווה" הישראלי מ-1998 ו-"Rise Like A Pheonix" האוסטרי מ-2014, הפתיעו את קהל המעריצים שהגיע למופע המיוחד ושרו את קלאסיקת האירוויזיון של כל הזמנים – "Waterloo"', שירם של להקת אבבא שניצח בתחרות ב-1974.

צפו בקטע מהמופע המשותף והבלתי נשכח:

A video posted by @josefjammerbund on

danacon1 danacon2

השתיים כבר נפגשו בעבר מעל בימות הופעות באמסטרדם ומדריד, וקונצ'יטה הרבתה לספר בראיונות מאז זכייתה שדנה היא ההשראה שלה והגיבורה שלה. כשה-BBC פנו אליהן והציעו את ההצעה, הן שמחו על ההזדמנות להופיע יחד בפעם הראשונה על הבמה.

הקהל המופתע יצא מגדרו בכל ההופעות של השתיים, הן של דנה לבד, של קונצ'יטה לבד וכמובן בשיר המשותף. דנה עלתה לבמה עם שירה המנצח "Diva", לבושה בשמלה שהיא כמו פצצה מהעבר, ולגמרי גנבה את ההצגה. רבים תהו מיהו הז'אן פול גוטייה החדש של דנה, ובאופן כמעט מתבקש לאירוע מיוחד שכזה, האחראי על האאוטפיט על במת האפולו בלונדון הוא לא אחר מהמעצב אלון ליבנה, שכבר כבש את השטיחים האדומים והלביש כוכבות כמו ביונסה, פריס הילטון, ליה מישל והרשימה רחוקה מלהסתיים.

unnamed (1)

unnamed.

צפו: הקהל מתחרפן מהתרגשות בהופעתה של דנה אינטרנשיונל 

A video posted by Kyle (@wickedheadrush) on

משדר ה-BBC ל-60 שנה לאירוויזיון צפוי להיות משודר ביום שישי ברחבי אירופה ובאוסטרליה, ובישראל במוצאי שבת, ה-11.4 בערוץ הראשון.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן